Vytvořit Simíka je herní režim, kde (jak jste už asi uhodli) se vytvářejí Simíci!
Můžete tu Simíkům upravovat vzhled, identitu, osobnost, vztahy a další prvky! Co takhle vytvořit si sebe a svoje kamarády nebo zkusit vytvořit nejjedinečnějšího Simíka, jakého si dokážete představit?
V levé nabídce si vyberete zvolíte téma, o kterém chcete vědět víc.
Část: 1 Odhrňte oponu a odhalte tajemství bohatších simíkovských životů i neživotů v rozšíření Život a smrt. Splňte si své životní cíle a odškrtněte všechny položky ze seznamu věcí, které chcete za života stihnout, nebo se svým nedořešeným záležitostem věnujte jako duchové. Čeká vás hrůzostrašný nový svět, Ravenwood, který si zaslouží strašení, kariéra, která vás sblíží se Smrťákem, poslední vůle k napsání, krypty k prozkoumání, a dokonce i nová dovednost thanatologie k naučení. Jelikož přecházíte mezi životem, posmrtným životem, a dokonce i znovuzrozením, neexistují žádné skutečné konce. |
Část: 1 Vítáme vás v Ravenwoodu, což je strašidelný, a také záhadný svět, který překlenuje propast mezi živými a neživými. Simíci se tu mohou ve třech sousedstvích zúčastnit šesti různých festivalů, prozkoumat krypty a strašidelné budovy, vypravit se na duchařské výpravy, sbírat vzácné přísady, a dokonce mohou najít i legendární balíček tarotů lady Křepelky Gothové, potkat se se sběratelstvem a ještě víc... |
Část: 2 Vesnička Vraní Stezka je zasazená v samém srdci Ravenwoodu. Založena byla s pomocí kozla Moppyho a prý se v ní často objevují duchové a další paranormální jevy. Na starém Přízračném hřbitově najdete záhadného obchodníka, u kterého můžete pořídit nejrůznější podivnosti. Na periferii můžete prozkoumat svatyni tarotového svazku. Dále na vás čeká průzkum opuštěného domu a Studna touhy a lítosti, kde se vám mohou splnit přání. Jen si dávejte pozor na Edith! Ve Vraní Stezce se pořádá řada festivalů: • Výprodej rakví Vyzkoušíš, než to tu zabalíš |
Část: 3 V malebných kopcích kolem Ravenwoodu najdete Šeptavou Strž. Je to poklidná venkovská lokalita, kam se mohou uchýlit všichni Simíci, kteří si chtějí trochu odpočinout od všeho toho místního strašení a ponořit se do pomalejšího životního stylu. Jedná se o místo plné rozvalin a zvěstí, kde si to užijí sběratelé i milovníci historie. Prozkoumejte místní kryptu, u paty ruin si prohlédněte svatyni tarotového svazku, pusťte se do zahradničení na sdílených komunitních pozemcích nebo si prostě jen doplňte svou sbírku. V Šeptavé Strži se každou noc pod útesem Předka koná festival: • Měsíční veselí (za úplňku je oblečení zcela volitelné) |
Část: 4 Mourningvale už od první chvíle působí jako z jiného světa. Možná je to tím, jak se vítr prohání větvemi stromů porostlých mechem, nebo za to může ta tajuplná zvonice, která se ozývá v podivných časech. Nějak s tím také mohou souviset ty inteligentní rostliny. Ale ať už je důvod jakýkoliv, domov si tu našla pořádná řádka duchů. Dokonce se tu prý můžete občas potkat i se samotným Smrťákem! Nachází se tu i Mučivý močál, u zvonice najdete svatyni tarotového svazku a můžete zajít i za Stromovým strážcem, u kterého je taky Alice. V Mourningvale se pořádá řada festivalů: • Anonymní posmrtníci |
Část: 5 Každé sousedství v Ravenwoodu má svou vlastní svatyni tarotového svazku. Tyto svatyně vysvětlují původ Lenořina řádu a jeho snahy o znovusestavení celého legendárního balíčku tarotových karet lady Křepelky Gothové. Použijte na nich interakci a vydejte se na svou cestu. Více informací najdete v této sekci v lekci o tarotech. Svatyně tarotového svazku najdete na následujících místech: • Vraní Stezka: na okraji obce na hranici lesa. Pomocí radnice, a také pomocí cedulí sběratelů v jednotlivých sousedstvích můžete kameru přesunout na místo, kde se svatyně nachází. |
Část: 6 Ve všech třech sousedstvích najdete cedule sběratelů i samotné sběratele. Kdo jsou to sběratelé? Tak jsou to Simíci, kteří jsou ochotní odkoupit vaše sběratelské předměty! Z cedulí se dozvíte, jaký mají rozvrh, a pak za nimi můžete zajít, prodat jim věci, co máte navíc, a trochu si tím přivydělat. |
Část: 1 Existují dva způsoby, jak se stát duchem: nástroj Vytvořit Simíka, a také klasické umírání! V nástroji vytvořit Simíka můžete vytvořit ducha tím, že u ikony vlastnosti aspirace vyberete příčinu smrti. Pokud chcete z ducha opět udělat živého Simíka, prostě u vlastnosti smrti vyberte tlačítko "X". Jakmile si ducha v nástroji Vytvořit Simíka stvoříte, získáte přístup k urně ducha v jeho inventáři. |
Část: 2 Když Simík přijde o život, můžete si vybrat, jakým duchem se stane. Po použití volby Stát se hratelným duchem zůstane daný Simík v domácnosti a bude za něj možné i nadále hrát, i když jeho přítomnost bude pouze duchařská. Pokud chcete, aby daný Simík dále existoval, ale byl součástí nehratelné domácnosti, zvolte Stát se bludným duchem. Za tyto Simíky už nebudete moci hrát, ale budete se s nimi moci ve světě setkat. |
Část: 3 Simíci duchové mohou naplnit svůj plný duchařský potenciál tím, že si postupně zpřístupní schopnosti a budou povyšovat v duchařském mistrovství! Dostupné výhody si můžete prohlédnout na záložce duchařského mistrovství na panelu Simologie. Používáním zpřístupněných schopností duchové získávají zkušenosti, které slouží k postupnému vylepšování úrovně duchařského mistrovství. Díky tomu mohou stále strašidelněji ovlivňovat svět živých. |
Část: 4 Sledujte svou duchařskou výdrž! Přehnané využívání schopností nakonec výdrž vyčerpá, načež duchové začnou vypadat dost vybledle. Duchařskou výdrž můžete sledovat na panelu duchařského mistrovství. Pokud dosáhne nuly, budou si duchové muset na chvíli odpočinout, nebo si rovnou dopřát Spektrální spánek, aby si výdrž obnovili na nízkou. Teprve potom budou moci znovu své duchařské mistrovství předvádět! |
Část: 5 Používání dobrých a zlých duchařských schopností vám vynese esenci strachu a dobré vůle. Ty pak najdete v inventáři duchařských Simíků. Můžete je také prodat záhadnému obchodníkovi Waylonovi Warezovi, kterého najdete u krypty ve Vraní Stezce v Ravenwoodu. Dá se na tom slušně vydělat! |
Část: 6 I když ve výchozím nastavení duchové mění barvu podle nálady, teď můžete každému duchařskému Simíkovi barvu vybrat! Pokud to uděláte, bude si barvu udržovat bez ohledu na aktuální náladu. |
Část: 1 Po simíkovském úmrtí můžete s ostatky naložit tak, aby to bylo v souladu s osobností zesnulého. Interakce s jejich aktuálním náhrobkem nebo aktuální urnou vám umožní vybrat interakci Zobrazit jako..., která slouží k výběru stylu. Poté můžete přejít do režimu stavby a v případě potřeby pomocí vzorkovníku změnit barevnou variantu modelu. Při interakci s urnou nebo náhrobkem můžete také zapnout, nebo vypnout automatické přepínání. Ve výchozím nastavení budou simíkovské ostatky umístěné venku vypadat jako náhrobky, ale uvnitř se změní v urny. Jedná se o chování pro zapnuté automatické přepínání. Pokud toto nastavení vypnete, můžete si vybrat libovolnou variantu jako trvalou, a to bez ohledu na umístění. |
Část: 2 Hroby jsou objekty, které můžete zakoupit v režimu života. Můžete do nich umístit simíkovské ostatky a následně je vyzdobit podle svého. Jedná se o milý způsob, jak svou milovanou osobu uctít vzpomínkovými předměty nebo jak si nenápadně udělat legraci z někoho zesnulého, koho jste zase až tak nemuseli, a to pomocí věcí, které rozhodně rád neměl. Po umístění můžete do prostoru přetáhnout urnu nebo náhrobek, což hrob přiřadí právě k ostatkům daného Simíka. Na hrob také můžete umístit rakev a ostatky vložit do ní. |
Část: 3 Krypty si můžete zakoupit v režimu stavby a také je najdete v jednotlivých sousedstvích v Ravenwoodu. Simíkovské ostatky do nich vložíte, když kryptu vyberete a použijete interakci Inventář urny a náhrobku, což vám umožní urnu nebo náhrobek přetáhnout přímo do krypty. Simíci si zde mohou vyprávět duchařské historky, zdřímnout si, milovat se a také se vydat za dobrodružstvím pomocí interakce Prozkoumat podzemní krypty! Při průzkumu Simík zmizí uvnitř a během výpravy bude mít šanci objevit cenné odměny. Na místě je však také varování, jelikož po sestupu do krypty na něj budou čekat děsivá setkání s bytostmi z jiného světa. |
Část: 4 Smuteční výstavky jsou dojemný způsob, jak uctít památku zesnulých Simíků a připomenout si je. V režimu stavby najdete dvě. Stačí vyhledat „smuteční výstavka“, případně se po nich můžete podívat v kategorii aktivity životních událostí. Po umístění smuteční výstavku vyberte a věnujte ji buďcelé domácnosti, nebo konkrétnímu Simíkovi. Pokud si to později rozmyslíte, můžete to udělat pomocí interakce Odstranit věnování smuteční výstavky. Jakmile je jasné, komu je smuteční výstavka určená, můžete pomocí ní vzpomínat na zemřelou osobu nebo k ní promlouvat. Smuteční výstavky můžete také vyzdobit. Zkuste tam umístit urnu někoho, kdo nedávno skonal, přidejte sochu Posel Šeptavý špaček, aby vaši milí věděli, co vaši Simíci cítí, a pořiďte i květiny, vonné tyčinky a portrét V milé vzpomínce: Nadčasový záběr. Při vzpomínání na vaše milované není špatných rozhodnutí. |
Část: 5 Portrét V milé vzpomínce: Nadčasový záběr nabízí další výjimečný způsob, jak vzpomínat na ty Simíky, kteří nás opustili, a to i dlouhá léta poté. Najdete ho v režimu stavby v kategorii aktivity životních událostí. Po umístění je pomocí interakcí na něm možné změnit rámeček a květinovou výzdobu. Hlavní ale je, že stejným způsobem je možné nastavit Simíka, jehož portrét má být vidět. Stačí, když znáte někoho, kdo nedávno skonal. V rámečku se následně objeví portrét Simíka tak, jak vypadal v okamžiku smrti. Pokud nechcete, aby se obrázek změnil, stačí ho prostě zamknout. V kombinaci s dedikovanou smuteční výstavkou nebo hrobem, který už má urnu nebo náhrobek, se portrét automaticky změní na portrét daného Simíka. Tip pro pokročilé: Pokud chcete rámeček ještě víc vyladit, můžete do něj přetáhnout fotku ze simíkovského inventáře. Stačí, aby rámeček nebyl zrovna zamčený. |
Část: 1 Když si Simíci v životě procházejí těžkým obdobím, může se u nich objevit zármutek. Zármutek mohou odstartovat těžké životní situace, jako je ztráta člena rodiny nebo blízkého přítele, ztráta mazlíčka, rozvod nebo vyhození z práce. Ne u všech Simíků se zármutek projevuje stejně a ne u všech se vůbec objeví. Zármutek se může projevit jako vztek, smutek, popírání nebo snaha o zachování klidu. Každý typ zármutku s sebou nese vlastní výzvy a také příležitosti k růstu! Pokud je příčinou zármutku ztráta blízké osoby, zármutek se obvykle dostaví se zpožděním, a to až po skončení truchlení a ústupu daných náladovek. |
Část: 2 Typ zármutku svého Simíka najdete na panelu Simologie v sekci vlastností. Na tomto místě se dozvíte, zda typ zármutku vašeho Simíka je vztek, smutek, popírání nebo snaha o zachování klidu. O typu zármutku, kterému bude Simík čelit, rozhodují jeho vlastnosti a také (pokud to dává smysl) jeho vztah k zesnulému. Například příšerní Simíci tak často zármutkem netrpí a pokud už na něj dojde, většinou se s ním vypořádávají popíráním nebo snahou o zachování klidu. Se zármutkem se pojí vlastní soubor chování, se kterým se Simíci budou muset vypořádat. |
Část: 3 Simíci se mohou se zármutkem vyrovnat prostřednictvím povznášejících, kreativních nebo proaktivních aktivit. Mohou se také zúčastnit poradenství při zármutku, což je interakce, kterou najdete přímo na truchlícím Simíkovi. Různé aktivity mohou být při zpracování zármutku různě účinné, a to podle toho, jaký druh zármutku daný Simík prožívá. Specifické aktivity najdete podržením kurzoru nad ikonou zármutku v sekci vlastností na panelu Simologie. |
Část: 4 Zármutek je dlouhá cesta a na každé cestě narazíte na překážky. Typy zármutku popírání a snaha o zachování klidu mohou v průběhu přejít do vzteku nebo smutku, takže pro psychickou pohodu Simíků je rozumné zármutek řešit proaktivně. Zármutek se každopádně dříve nebo později přetaví v přijetí. Je nicméně nutné dodat, že se při tom může Simíkům změnit i osobnost. K lepšímu, nebo také k horšímu, a to podle toho, jak jste se se zármutkem vypořádali. Zármutek a nakládání s ním je přirozenou součástí života. S dostatečnou podporou se Simík na druhé straně objeví ještě silnější! |
Část: 1 Pohřby jsou příležitostí k setkávání, truchlení i slavení. Hlavně Simíkům umožňují naposledy se rozloučit. Telefonicky a pomocí počítače: Stačí vybrat simíkovský telefon a poté ikonu Společenskost. Následně můžete z nabídky zvolit plánování pohřbu. Na počítači můžete plánování pohřbu začít výběrem možnosti Domácnost v koláčové nabídce. Urna nebo náhrobek: Vyberte urnu nebo náhrobek zesnulého Simíka a vyberte z koláčové nabídky Naplánovat pohřeb. Výhodou tohoto postupu je, že automaticky nastaví roli zesnulého Simíka na panelu pohřební události podle urny nebo náhrobku, které jste vybrali. Kalendář: Vyberte kalendář, čímž otevřete jeho rozhraní. Následně můžete vybrat konkrétní den a naplánovat tak pohřeb s předstihem. Jakmile máte den vybraný, zvolte ze seznamu událostí Přidat pohřeb a následně vyberte i čas začátku. Kalendářová metoda je jediný způsob, jak naplánovat pohřeb s předstihem. Všechny ostatní metody pohřeb spustí okamžitě po výběru všech náležitostí. |
Část: 2 V rozhraní plánování pohřbu můžete přiřadit Simíky ke konkrétním rolím, které mají během pohřbu zastávat. Zesnulý Simík je ten dotyčný, kterému se vzdává pocta, a Simík hostitel je ten, kdo je vybrán při plánování události. Můžete také pozvat hosty, což jsou Simíci, kteří zesnulého znali. Pokud chcete, aby se akce účastnilo více Simíků, můžete přidat i pár najatých truchlících. Simíci baviči budou při události hrát na vybraném pozemku na hudební nástroje, pokud tam budou k dispozici. Vybrat můžete také barvu a styl oblečení hostů, čímž definujete, jak se mají hosté na událost obléknout. Pokud nevyberete nic, hosté dorazí ve svých formálních úborech. Simíkům můžete na danou událost vybrat také aktivity, kterým se mohou věnovat. Vážná a formální událost může vyžadovat minutu ticha a zapalování svíček, zatímco pohodovější oslavy mohou klidně zahrnovat tanec a přípitky. Jakmile všechno rozhodnete, zbývá ještě vybrat lokaci. Pohřby se mohou konat na domovském pozemku, na hřbitově nebo na jiném veřejném pozemku. Záleží na tom, jaké místo se podle vás k plánovanému pohřbu nejlépe hodí. |
Část: 3 V režimu stavby najdete objekty, které jsou pro pohřby přímo navržené. Například se jedná o pohřební pultík, na kterém během události najdete řadu různých interakcí. V rakvích a náhrobcích můžete uchovat simíkovské ostatky a provádět pomocí nich pohřební interakce. Máte také možnost umístit smuteční výstavku a smuteční portrét a věnovat tak zesnulému vzpomínku. Pokud toužíte po spíše slavnostnější události, umístěte Čestný kanón a rozlučte se se zesnulým Simíkem v opravdu hřmotném stylu! I když pozvaní Simíci budou při pohřbu truchlit sami o sobě, můžete je pomocí interakce Svolat hosty nasměrovat ke konkrétním aktivitám, které chcete realizovat. Pohřební aktivity a interakce najdete v průběhu pohřbu po výběru Simíků, pohřebního pultíku a také urny nebo náhrobku. |
Část: 1 Smrťácká kariéra je nová aktivní kariéra, ve které se Simíci dají do party se samotným Smrťákem s velkým S a společně se budou věnovat sklízení duší a dalším mrtvolným úkolům, které udržují záhrobí v chodu. Do smrťácké kariéry se můžete (klidně bezhlavě) vrhnout pomocí simíkovského telefonu a ikony Byznys. Následně je třeba ze seznamu vybrat Najít si práci. Druhou možností je vybrat Smrťáka a Požádat o práci smrťáka. |
Část: 2 Jelikož se jedná o aktivní kariéru, můžete se rozhodnout své Simíky buď poslat do práce samotné, nebo můžete do Bezhlavého ústředí, kde má Smrťák kanceláře, vyrazit s nimi. |
Část: 3 Simíci věnující se této kariéře budou mít v práci za cíl plnit celou řadu různých úkolů. Po splnění každého z nich se vám započte denní postup. V závislosti na počtu splněných úkolů jsou Simíci ohodnoceni bronzem, stříbrem, nebo zlatém. To má vliv na jejich pracovní výkon na dané úrovni kariéry. Vysoký pracovní výkon a plnění úkolů pro povýšení zmíněných na panelu kariéry vašim Simíkům zajistí povýšení na další úroveň. |
Část: 4 V kancelářích je několik předmětů, které smrťákovští zaměstnanci používají prakticky denně. Prvním je věštecká mísa, ze které se Simíci dozví svůj denní úkol. Obvykle je to to první, co na pozemku udělají. Portál do podsvětí je místem, kam se vypouštějí duše, což se obvykle dělá po každém sklízení. |
Část: 5 Manekýna pro testování sklízení, kterého najdete v kanceláři, můžete využít k tréninku smrťákování. Pokud tuto akci dokončíte ještě předtím, než se vydáte splnit denní úkol, sklízení duše vám půjde snáz. Připravit se můžete i jinak. Jedná se například o interakce Výzkumný úkol a Provést údržbu kosy. Tyto aktivity provedené ještě před přesunem na místo akce připraví Simíky na jejich úkol a při sklízení duší tak budou mít větší šanci na úspěch. |
Část: 6 Zaměstnání ve smrťácké kariéře s sebou nese také určitá překvapení. Klidně se může stát, že dorazíte do kanceláří a zjistíte, že duchové páchající neplechu celé ústředí sabotovali! Jindy může také nastat situace, kdy musíte sklidit víc duší najednou, protože došlo k nějaké katastrofě! Jedinou stálicí zůstává týdenní kvóta duší. Hlavně nezapomínejte duše sbírat a také vypouštět. Podrobnosti ohledně kvóty duší se dozvíte na počítači pod interakcí Podívat se na kvótu duší. Pokud Simík dosáhne své kvóty duší v daném týdnu, dostane odměnu ze Smrťákovy krabice zábavných hraček Sranda jako v márnici! |
Část: 1 Pokud nějaký Simík umře, ostatní Simíci mohou vyzvat Smrťáka ke hře o jeho život. Aby k tomu mohlo dojít, je potřeba, aby daná hra už byla na pozemku, a to ještě před zmíněným úmrtím. Po úmrtí se objeví Smrťák, aby vše vyřídil. V tu chvíli je třeba, aby živý Simík z domácnosti vybral jednu z podporovaných her a Smrťáka vyzval! Mezi podporované hry patří: šachy, šipky (Společná zábava), Nebudle lamu (Společná zábava), fotbálek (Společná zábava), basketbal (Život ve městě), ping-pong (Hurá na vysokou), skákání panáka (Nájemní bydleni), podkovy (Únik do přírody) a bowling (Bowlingový večer). |
Část: 2 Smrťák může být přátelský, spolehlivý a taky... romantický? Simíci mohou se Smrťákem navázat hlubší vztah pomocí společenských interakcí, flirtování a také milování! Když si Simíci posílí přátelství se Smrťákem, budou mít k dispozici více společenských interakcí. Jakmile se Smrťákem navážou dobré přátelství, budou ho moci dokonce pozvat ke společnému trávení času. |
Část: 3 Simíci se se Smrťákem dokonce mohou pokusit o dítě, a to bez ohledu na pohlaví daného Simíka! Potomkům Smrťáka se říká smrťorození a rodí se s výrazným mateřským znaménkem v podobě kosy. Obvykle žijí o něco déle než obyčejní Simíci. Pokud mají smrťorození Simíci děti, pak svoji vlastnost Smrťákův potomek i Smrťákův odkaz předají další generaci. |
Část: 1 Předměty označené jako dědictví jsou speciálně vybrané předměty, které mají pro vaše Simíky výjimečnou hodnotu a které je možné pomocí posledních vůlí předávat z generace na generaci. Dědictví můžete vytvořit z různých věcí, ať už jde o umělecká díla, židle, stoly, dekorace a další prvky! Dědictví vytvoříte tak, že vyberete vhodný předmět a použijete na něj interakci Proměnit v dědictví. To aktuálně vybraného Simíka označí jako původního tvůrce tohoto dědictví. V případě, že bude tento předmět poděděn, bude z něj neustále patrné, kdo byl jeho původním tvůrcem! |
Část: 2 Když nějaký předmět proměníte v dědictví, vaši Simíci do něj mohou vyrýt osobní vzkaz, který bude promlouvat k budoucím generacím! Dědictví je také možné prohlásit za velmi hodnotné, což povede ke zvýšení jeho hodnoty při každém podědění. |
Část: 3 Předměty označené jako dědictví je možné po smrti vašich Simíků předat dál prostřednictvím poslední vůle. Jakmile Simíci vůli vytvoří, mohou na dědictví použít interakci Předat dědictví..., čímž se otevře nabídka dědictví. Následně je třeba vybrat Simíka, který si podle vás daný objekt podědit zaslouží. Stejného výsledku dosáhnete pomocí interakce na již napsané poslední vůli v simíkovském inventáři. Více informací o poslední vůli najdete ve stejně pojmenované lekci. |
Část: 1 Pouť duše je nový systém odměn, který Simíky provede pozdějšími fázemi života, nabídne jim sebenaplnění, uspokojivé završení, a dokonce i znovuzrození! Živí Simíci se na pouť duše budou moci vydat, jakmile se z nich stanou mladí dospělí, zatímco Simíci duchové mohou začít už jako teenageři! Živí Simíci mají svůj seznam věcí, které chtějí za života stihnout. Ten se bude postupně plnit cíli, které chtějí stihnout splnit. Simíci duchové mají zase nedořešené záležitosti, což jsou věci, které chtějí dořešit, než půjdou dál. Simíci budou v pouti duše postupovat plněním cílů z těchto seznamů. |
Část: 2 Kromě plnění cílů ze seznamu věcí, které za života stihnout, a řešení nedořešených záležitostí můžete v pouti duše pokračovat také plněním aspirací a tužeb! Nesejde totiž na tom, zda pracujete na svém životním poslání, nebo jen uspokojujete každodenní potřeby: na simíkovské pouti duše se počítá obojí! |
Část: 1 Jakmile vaši Simíci pokročí na pouti duše, zpřístupní si různé odměny! Tento pokrok můžete sledovat tím, jak se postupně plní ukazatel. Nad jednotlivými ikonami pouti duše můžete podržet kurzor, čímž se dozvíte víc o konkrétních odměnách. Patří mezi ně nové společenské interakce, bonusová spokojenost a další! |
Část: 2 Seznam věcí, které za života stihnout, a nedořešené záležitosti jsou celoživotní cíle, které obecně řečeno zaberou víc času než většina cílů aspirací. Jejích obtížnost se nicméně dost různí! Tyto cíle budou postupně vznikat s tím, jak Simíci žijí. Typy cílů, které Simíci dostanou, se odvíjí od jejich vlastností a zážitků. Pokud by se vaši Simíci raději věnovali něčemu jinému, vždycky můžete pomocí počítače a deníku nedořešené záležitosti nebo seznam věcí, které za života stihnout, zahodit, čímž cíle vyresetujete. |
Část: 3 Pokud chcete na seznam věcí, které za života stihnout, nebo do seznamu nedořešených záležitostí něco přidat okamžitě, můžete pomocí počítače nebo deníku použít interakci Napsat cíl, čímž dojde k vybrání cíle specificky pro vašeho Simíka. Pokud chcete výběr trochu zúžit a získat cíl z konkrétní kategorie, můžete Napsat cíl z kategorie. Pokud má váš Simík vlastnost pronásledování smrtí, dostihnutí smrtí, nedávno viděl nějakého Simíka umřít nebo se zúčastnil setkání Anonymních posmrtníků, pak má zrovna perspektivu Napsat dokonalý cíl. Tato volba vám umožňuje si přesně vybrat konkrétní cíl, do kterého se váš Simík chce pustit! |
Část: 4 Jakožto živí Simíci se zpřístupněnou úrovní odměny Splněné sny budete mít možnost rozhodnout se v okamžiku smrti pro znovuzrození. Rozhodujte se nicméně s rozmyslem, protože jakmile jednou rozhodnutí padne, už nepůjde vzít zpět. Pokud jste Simíkem duchem, můžete znovuzrození podstoupit kdykoli, a to návštěvou Mučivého močálu v sousedství Mourningvale v Ravenwoodu. Provedete to tak, že vyberete místečko v Mučivém močálu a následně interakci Znovuzrození. |
Část: 5 I duchové dětí dostanou druhou šanci na život! Dětští Simíci budou moci zestárnout, pokračovat ve své pouti duše, a zpřístupnit si tak možnost znovuzrození. Vyberte na svém Simíkovi dítěti v Mučivém močálu interakci Mít narozeniny, aby se z něj stal duch teenagera, který už bude mít k pouti duše přístup. |
Část: 1 Znovuzrození umožní vašim Simíkům začít nový život a zachovat si při tom střípky minulosti. Jedná se o jedinečný způsob, jak Simíkům dopřát úplně nový počátek! Klidně se můžete vrátit jako zbrusu nový Simík nebo Simík, který je svému předchozímu já nápadně podobný. Je zcela na vás, jaká rozhodnutí a příběh zvolíte! |
Část: 2 Zapálená duše je žádaná vlastnost, kterou dostanete za odměnu za splnění poslední úrovně poutě duše, která nese název Širší perspektiva. Jakožto duchové získáte i další výhody, jako je například menší spotřeba duchařské výdrže při používání duchařských schopností. Po znovuzrození budete mít možnost vybrat si jednu z vlastností z minulého života, a to pomocí interakce Vzpomínat na minulý život. Tuto interakci mohou Simíci použít přímo na sobě! Na zrcadlech navíc mají k dispozici interakci Nahlédnout do duše, která jim umožňuje obnovit si některé další vlastnosti z minulého života. Děti, batolata a nemluvňata také dostanou okamžité bonusy, přičemž některé milníky a rozvojové dovednosti budou mít přístupné už od samého začátku. |
Část: 3 Znovuzrozeným Simíkům také zůstává určité spojení s minulým životem. Například tak mohou poznat členy bývalé rodiny nebo osudové lásky z minulého života. To jim umožní využít speciální chování a znovu vybudovat známé vazby. Nové interakce vašim Simíkům dovolí tyto vztahy opět rozdmýchat. Tato propojení s minulým životem Simíkům umožňují navázat tam, kde přestali, a důležité vztahy tak bude snazší obnovit. |
Část: 4 Jakmile se rozhodnete pro znovuzrození (ať už je to v okamžiku smrti, nebo návštěvou Mučivého močálu), hra vás přesune do Úpravy světů, kde si vyberete svou novou domácnost! Volba je zcela na vás. Můžete se tak znovu narodit do stejné domácnosti, nebo do domácnosti úplně jiné. |
Část: 5 Když si vyberete novou domácnost a pozemek, kam se nastěhujete, přejděte do nástroje Vytvořit Simíka, kde si můžete svého nového Simíka upravit podle svého. Volba Podoba jako v minulém životě vám umožní pozměnit tvar obličeje, barvu pokožky a barvu očí tak, aby se váš nový Simík podobal tomu předchozímu. Navíc je tu i volba Hrát si s genetikou, která umožňuje vzhled upravit tak, aby byl podobný vzhledu členů nové domácnosti. |
Část: 6 Můžete klidně vytvářet a upravovat libovolné členy domácnosti a nastavit jim s vaším znovuzrozeným Simíkem příslušné vztahy. Některá nastavení, například romantické vztahy, mohou být nicméně omezená. Pokud se přidáváte do již existující domácnosti, nemůžete měnit již stanovené vlastnosti ani vzhled. Po dokončení úprav znovuzrozeného Simíka a dalších členů domácnosti stačí všechno potvrdit a rovnou se do nové domácnosti po hlavě vrhnout! |
Část: 7 Cesta ke znovuzrození je u konce! Váš nově narozený Simík je připravený na nový začátek. Na panelu poutě duše uvidíte počet znovuzrození, který vás informuje, kolikrát už tím Simík prošel. Pokud i v tomto novém životě opět naplníte pouť duše a znovu si zpřístupníte znovuzrození, můžete v cyklu nových začátků vesele pokračovat! |
Část: 1 Více informací o tarotech, sbírání tarotů a Lenořinu řádu najdete vyhledáním Svatyně tarotového svazku, která se nachází ve všech sousedstvích světa Ravenwood. Jakmile Simíci s tímto objektem přijdou do styku, budou moci začít objevovat a sbírat tarotové karty skryté po světě. |
Část: 2 Svatyně tarotového svazku vám prozradí, kteří klíčoví Simíci vás budou ochotní odměnit kartami za nějakou tu službičku. Karty jsou také ukryté po celém Ravenwoodu a najít se dají průzkumem krypty, kopáním na určitých místech a využíváním vlastní intuice. Jakmile získáte všech 26 karet, můžete sestavit kompletní balíček. Stačí karty vybrat v simíkovském inventáři a použít interakci Vytvořit balíček. Tarotový balíček lady Křepelky Gothové tak bude kompletní a budete ho moci ze simíkovského inventáře používat. |
Část: 3 Pokud někdy budete pátrat po kartě a nebudete si vědět rady, podívejte se na panel Sbírky domácnosti, který najdete po výběru ikony drahokamu v simíkovském inventáři. V sekci nadepsané jako Tarotové karty podržte kurzor nad prázdnou pozicí pro kartu, což vám ukáže kryptickou nápovědu, jak danou kartu získat. |
Část: 4 Pokud se chcete do vykládání tarotů pustit ještě předtím, než všechny karty objevíte, můžete si v režimu stavby koupit balíček tarotových karet Abraka-Prostota. Po umístění do světa tento balíček vložte Simíkům do inventáře, odkud ho mohou používat. |
Část: 5 Jakmile budete mít tarotový balíček v inventáři, můžete předmět tarotový balíček vybrat a provádět pomocí něj interakce. S balíčkem tarotových karet Abraka-Prostota mohou Simíci provozovat denní nebo noční výklad karet a také mohou výklad tarotů nabízet ostatním. Balíček tarotových karet lady Křepelky Gothové, který získáte postupným posbíráním jednotlivých karet (a který také najdete v obchodě s odměnami), nabízí několik interakcí navíc. Pokud máte tento balíček v simíkovském inventáři, můžete provést interakci Meditativní věštění, která umožňuje vyvolání lady Křepelky Gothové, a také interakce Afirmace pro uzdravení a Božský spánek. |
Část: 1 Thanatologie je studium smrti a všech praktik s ní souvisejících. Když Simíci tuto dovednost ovládnou, získají přístup k novým interakcím, jako je Diskutovat o smrtících záhadách (se Smrťákem), a také se mohou naučit mluvit mrtvým jazykem a vařit polévku z duše. |
Část: 2 V této dovednosti se zlepšíte čtením knížek o dovednosti thanatologie, čtením teorií ohledně záhad na počítači a také zkoumáním historických úmrtí u knihovny. Tuto dovednost si můžete zlepšovat také v rámci kariéry smrťáka a funebráka. Pokud máte nainstalované rozšíření The Sims 4 Hurá na vysokou, pak si klidně zapište volitelný předmět o thanatologii, vyhledávejte informace pomocí přístroje s archivem a debatujte na téma Posmrtný život nebo život po. |
Část: 1 Poslední vůle je dokument, který vašim Simíkům umožňuje předat majetek jiným členům stávající domácnosti, nebo dokonce i jiným domácnostem. Záleží na tom, co se odkazuje. Když Simíci začnou na své poslední vůli pracovat, objeví se jim v inventáři. Na poslední vůli můžete začít pracovat na počítači, a to pomocí interakce Vytvořit poslední vůli. Druhou možností je najmout si pomocí telefonu právníka, který se specializuje na dědictví. |
Část: 2 Jakmile jednou poslední vůle existuje, můžete ji pomocí interakcí přímo na ní doplnit. Pokud jde o odkázané předměty, můžete jako dědice vybrat konkrétní Simíky. Také se můžete rozhodnout, kam pošlete simoleony, zda na charitu nebo jiné domácnosti. Máte také možnost vybrat novou domácnost pro vyživované osoby (sem patří Simíci, kteří jsou děti nebo mladší, a také domácí mazlíčci). Simíci mohou ve své vůli také vyjevit osobní přání ohledně způsobu, jak se mají uložit jejich ostatky a jak má vypadat jejich hrob nebo jejich urna. Také mohou popsat svou představu o aktivitách, které mají probíhat na pohřbu. Simíci také mohou spolu s poslední vůlí pro pozůstalé zanechat osobní vzkaz, kterému je možné nastavit i příslušnou emoci, aby příští generace skutečně dostala zprávu, jak se patří! |
Část: 3 Určitá ustanovení posledních vůlí vcházejí v platnost pouze v případech, kdy je daný Simík posledním zemřelým Simíkem v domácnosti. • Předání dědictví Následující ustanovení poslední vůle začnou platit pouze v případě, že autor poslední vůle je posledním Simíkem ve věku teenager nebo starší, který v domácnosti zemřel (čímž se myslí, že v domácnosti poté už nejsou jiní Simíci ve věku teenagerů nebo starší): • Předání simoleonů |
Část: 4 Když váš Simík nebo vaše domácnost něco podědí v rámci poslední vůle zesnulého Simíka, přijde vám zanedlouho poštou kopie jeho poslední vůle. Až ji budete mít doma, musíte si poslední vůli nahlas přečíst. Až poté dojde k jejímu vykonání, a vy tak obdržíte dědictví. Simoleony a vyživované osoby dorazí okamžitě. Poděděné předměty najdete v inventáři domácnosti. |
Hromadná aktualizace
19. listopad 2024Vztahy (Láska volá)
23. října 2024Klubové aktivity (Láska volá)
21. října 2024Přitažlivost (Láska volá)
11. října 2024Poradce pro lásku (Kariéra)
25. června 2024
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm