The Sims 4: StrangerVille | The Sims 4 CZ

The Sims 4: StrangerVille

DeadKarlos | 17. března 2019 | Návštěvnost 2903

 

Herní balíček: StrangerVille IkonaThe Sims 4: StrangerVille (TS4: StrangerVille Game Pack) je sedmý Herní balíček v The Sims 4, který byl vydán 26. února 2019.

Obsahuje nový svět StrangerVille, a mnoho nových objektů, nové oblečení a nové interakce.

 

Zdroj

 

Oficiální popis


Zahajte své vyšetřování v pouštním městečku, které skrývá hluboké a temné tajemství v The Sims™ 4 StrangerVille.* V tomto zlověstném městě se Simíci z neznámých důvodů chovají prazvláštně. Není to nějaké spiknutí? Neovládne ta zdánlivě prazvláštní síla i vaše Simíky? Rozkryjte příběh tajné laboratoře, kde se Simíci setkají s prazvláštními rostlinami a přijdou do styku s podivnými zařízeními. Dokážete toto tajemství odhalit?

  • Odlišný svět - Prozkoumejte StrangerVille, rustikální pouštní městečko zahalené tajemstvím. Užívejte si prapodivné počasí, hrůzu nahánějící místní obyvatele, nebezpečné rostliny, podivné sběratelské předměty a další.
  • Seznamte se s příběhem - Nechte své Simíky pohltit jedinečnými záhadnými událostmi. V sousedství se objeví neoznačené dodávky, vládní agenti budou využívat tajná odposlouchávací zařízení a klíčem k odhalení neznámého budou detektory.
  • Rozkryjte tajemství - Nechte své Simíky využít jejich vojenského výcviku a pusťte se s nimi do vyšetřování, při kterém budou pátrat po stopách, které jim pomohou vyřešit záhadu v tajné laboratoři.
  • Oblékněte své Simíky - Navoďte Simíkům tu správnou náladu pro řešení záhad tím, že je obléknete do oblečení inspirovaného pouští a do vojenských maskáčů nebo je připravte na konec pomocí konspiračního oblečení, úborů tajných agentů a ochranného obleku.

 

Klíčové vlastnosti

Vítejte ve StrangerVille! IkonaVítejte ve StrangerVille!
Zdánlivé normální svět zahalený tajemstvím. Jak budete pronikat hlouběji a hlouběji k jádru záhady, uvidíte, jak se svět mění. Odhalte, co skrývá, a nechte se jím okouzlit.

Rozumím a potvrzuji Ikona Rozumím a potvrzuji
Vydejte se na úplně novou vojenskou kariérní dráhu, kde se váš Simík může stát polním maršálem. Nebo ho nechte pracovat na tajných operacích, aby po světě sledoval podezřelé (nebo možná ne až tak podezřelé *mrk*) Simíky.

Nenechat kámen na kameni - Ikona Nenechat kámen na kameni
S novou aspiraci Záhada StrangerVille se vaši Simici mohou po hlavě vrhnout do vyšetřováni. Dokáži vaši Simici odhalit, co město skutečně sužuje?

Tajná laboratoř Ikona Tajná laboratoř
Místní tvrdí, že od chvíle, kdy tu postavili tajnou laboratoř, se celé město chová... nějak podivně. Abyste odhalili pravdu, budete muset zahájit vyšetřováni! Vydejte se do nejhlubších podlaží tajné laboratoře a zjistěte, jaká tajemství se za tím vším skrývají.

 

Herní balíček The Sims 4: StrangerVille Obal
*VYŽADUJE ZÁKLADNÍ HRU THE SIMS 4 (PRODÁVÁ SE SAMOSTATNĚ) A VŠECHNY HERNÍ AKTUALIZACE.
Popis
Vývojář: Maxis, The Sims Studio
Vydavatel: Electronic Arts
Série: The Sims
Vydání: 26. února, 2019
Informace
Platform: Windows, macOS
Media: Digitální
Režim: Pro jednoho hráče
Vlastnosti
Žánr: Simulace života
Téma: Sci-Fi, Záhady, Tajemství
Svět: StrangerVille

 

Obsah [Zobrazit]


 

 

 

Media


StrangerVille Obrázek

 

 

 

 

Herní přehled


Zahajte své vyšetřování v pouštním městečku, které skrývá hluboké a temné tajemství v The Sims™ 4 StrangerVille.* V tomto zlověstném městě se Simíci z neznámých důvodů chovají prazvláštně. Není to nějaké spiknutí? Neovládne ta zdánlivě prazvláštní síla i vaše Simíky?

StrangerVille Obrázek 1StrangerVille Obrázek 2
StrangerVille Obrázek 3StrangerVille Obrázek 4

 

 

Aspirace


Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává 1 novou Aspirace v kategorii "Místo".

Záhada StrangerVilleZáhada StrangerVille

StrangerVille skrývá nějaké hluboké a temné tajemství a tento Simík chce zjistit, proč se místní obyvatelé chovají tak trochu zvláštně.

Odměna za dokončení: Hrdina StrangerVille

 

 

Nové Vlastnosti


Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává 4 nové vlastnosti pro Simíky.

 

Vlastnosti při Vytvoření Simíka: Společenskost

Paranoidní Paranoidní - Paranoid- Paranoid

Paranoidní Simíci mají pocit, že na ně nebezpečí číhá na každém rohu a že si o nich všichni neustále povídají. Paranoidní Simíci se cítí v bezpečí, když tráví čas v suterénu.

Vlastnosti za odměnu z jídla

Infikovaný - InfectedInfikovaný

Infikovaní Simíci byli vystaveni infekci ze StrangerVille. Může se u nich projevit podivné chování, a dokonce je může něco posednout.

Zdroj: Konzumace prazvláštního ovoce nebo spor.

Vlastnosti smrti

Sežraný pramatkou - Consumed by the MotherSežraný matkou

Tento Simík byl sežraný Pramatkou rostlin a bude navždy sklízet přínosy nulové potřeby rozpadu.

Zdroj: Sežraný pramatkou rostlin.

Vlastnost za odměnu z Aspirace

Hrdina StrangerVille - Hero of StrangerVilleHrdina StrangerVille

Jako hrdina StrangerVille budete dostávat fanouškovskou poštu a také budete moci vyprávět, jak jste porazil zdroj celé infekce.

Aspirace: Místo - Záhada StrangerVille

 

 

Vytvořit Simíka


Žena

  • Dospělá/Teenager/Stará
    5x Účesy a Pokrývka hlavy, 9x Horní díly, 6x Spodní díly, 4x Celkový outfit, 2x Boty, 3x Doplňky
  • Dítě
    1x Horní díly, 1x Celkový outfit

Muž

  • Dospělý/Teenager/Starý
    4x Účesy a Pokrývka hlavy, 7x Horní díly, 3x Spodní díly, 2x Celkový outfit, 1x Boty, 1x Doplňky
  • Dítě
    1x Horní díly

 

StrangerVille_02.jpg

 

 

 

Nové herní možnosti a interakce


Tato část obsahuje podrobné informace o všech nových herních možnostech, které jsou k dispozici v Herním balíčku The Sims 4: StrangerVille.

 

 

Klubové požadavky


Pokud vlastníte rozšíření The Sims 4: Společná zábava, obdržíte Klubové požadavky. Při výběru kategorie "Vlastnost" je k dispozici "Paranoidní".

Klubové požadavky

 

 

Stanice rádia


Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává zbrusu novou rozhlasovou stanici "Podivné melodie". Můžete poslouchat nový kanál pomocí Rádia nebo Reproduktorů.

Stanice rádia

 

 

Notebook


Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává do hry notebooky. Notebooky fungují stejně jako stolní počítače, kromě toho, e mohou být umístěny téměř kdekoli. Notebooky jsou také pohodlný způsob, jak mohou Simíci pracovat na cestách, protože mohou být umístěny v jejich inventáři.

Notebook

 

 

Obchod se zajímavostmi


Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává Obchod se zajímavostmi. Ve Strangervillském náměstí v blízkosti parku je malý stánek zvaný Obchod se zajímavostmi. Obchod provozuje konspirační teoretik Erwin Pries, který zjistil že je odposloucháván. Obchod je otevřen od 9:00 do 3:00.

Obchod se zajímavostmi

Simíci si zde mohou zakoupit různé předměty, některé jsou nezbytné k dokončení a prozkoumání tajemství StrangerVille. K dispozici jsou následující položky:

 

Smíšené


Název

Špionážní štěnice 51M5

Špionážní štěnice 51M5Štěnici můžete nasadit na ostatní Simíky. Jakmile ji nasadíte, můžete si v katalogu koupit odposlouchávací zařízení a daného Simíka odposlouchávat.

Cena: 25Simoleony

Prazvláštní ovoce

Prazvláštní ovoceTohle prazvláštní ovoce zlověstně záři. Vypadá to, že v něm je nějaká živá spora... Asi byste ho neměli jíst.

Cena: 9Simoleony

Knihy


Název

Pozor na pozorné oko

Pozor na pozorné oko101 tipů. jak se zbavit zvědavců a zvědů. Autor: [TAJNÉ]

Cena: 20Simoleony

Přísně tajné vynálezy Crystal Vu

Přísně tajné vynálezy Crystal VuTato kniha obsahuje přísně tajné plány všech ďábelských vynálezů Crystal Vu. Většina z nich už je sice nejspíš zastaralá, ale i tak stojí za přečtení.

Cena: 20Simoleony

Věštění pro úplné začátečníky

Věstění pro úplné začátečníky7000 tipů a triků, které vás přesvědčí o tom, že skutečně umíte věštit.

Cena: 20Simoleony

Nepoznaná tajemství StrangerVille

Nepoznaná tajemství StrangerVilleSbírka všech nepoznaných tajemství StrangerVille. Ale určitě nám některá unikla...

Cena: 20Simoleony

Proč tady vůbec jsme?

Proč tady vůbec jsme?Odpovědi na největší životní otázky. Skutečný důvod, proč jste zaseknutí v tomhle kaňonu.

Cena: 20Simoleony

Plakáty


Název

Rozpitvaná kraví rostlina

Rozpitvaná kraví rostlinaSimíci si zde mohou zakoupit různé předměty, některé jsou nezbytné k dokončení a prozkoumání tajemství StrangerVille. K dispozici jsou následující položky:

Cena: 25Simoleony

Emily!

Emily!Vrrrr!

Cena: 25Simoleony

Osamělá cesta

Osamělá cestaKam vás zavede? Kam se vydáte?

Cena: 25Simoleony

Simmanatti

SimmanattiO všem pochybujte!

Cena: 25Simoleony

Kam se to podělo?

Kam se to podělo?Dobrá, vypadá to, že to asi bude někde tam venku...

Cena: 25Simoleony

Dekorace


Název

Krabákopásovec modrý

Krabákopásovec modrýKrabákopásovec vás vždycky dokáže rozveselit. Až někdy budete potřebovat vyčarovat úsměv na rtech, pohlédněte do zmatených očiček tohoto pásovce. Nikdy neprotestuje a vždycky vás dokáže rozesmát. Krabákopásovce má prostě každý rád.

Cena: 125Simoleony

Krabákopásovec červený

Krabákopásovec červenýKrabákopásovec vás vždycky dokáže rozveselit. Až někdy budete potřebovat vyčarovat úsměv na rtech, pohlédněte do zmatených očiček tohoto pásovce. Nikdy neprotestuje a vždycky vás dokáže rozesmát. Krabákopásovce má prostě každý rád.

Cena: 125Simoleony

Krabákopásovec žlutý

Krabákopásovec žlutýKrabákopásovec vás vždycky dokáže rozveselit. Až někdy budete potřebovat vyčarovat úsměv na rtech, pohlédněte do zmatených očiček tohoto pásovce. Nikdy neprotestuje a vždycky vás dokáže rozesmát. Krabákopásovce má prostě každý rád.

Cena: 125Simoleony

Modrý lávový maják

Modrý lávový majákPoslední (alespoň myslíme) ze série lávových majáků od Hustosvětel a. s.
O tomto odstínu modré rozhodně můžeme říct. že modrá je dobrá. Užívejte si hlubiny vesmíru s tímto modrým odstínem, který ve vás probudí ty nejhustší fantazie a možná i konspirace.

Cena: 100Simoleony

Purpurový lávový maják

Purpurový lávový majákVýtvor společnosti Hustosvětla a. s. Prý jich mají celou řadu. Jedná se o moderní provedení tradiční lávové lampy se zdánlivě přátelskou září. Její design působí mimozemsky a zároveň minimalisticko-moderně. Vdechněte svým místnostem špetku parádního retrostylu pomocí tohoto osvětlovacího kousku, který bude všem připadat jako z vesmíru.
Řekli jsme zdánlivě přátelskou září? Vlastně jsme chtěli říct: parádně vesmírně-mimozemskou září!

Cena: 100Simoleony

Růžový lávový maják

Růžový lávový majákVýtvor společnosti Hustosvětla a. s. Prý jich mají celou řadu. A mysleli to vážně! Potřebujete do života více růžové? Tento lávový maják tuto potřebu uspokojí.
Cože? Kdo tvrdí, že parádní mimozemská záře nemůže být růžová? To je přece nesmysl!

Cena: 100Simoleony

Zelený lávový maják

Zelený lávový majákVýtvor společnosti Hustosvětla a. s. Prý jich mají celou řadu. Vdechne vašim místnostem špetku parádního retrostylu a přiméje všechny přemýšlet, odkud se tu vlastné vzalo.
NOVÉ I V ZELENÉM PROVEDENÍ! Parádní zelená je tady!

Cena: 100Simoleony

Žlutý lávový maják

Žlutý lávový majákSpolečnost Hustosvětla a. s. by byla ráda, kdybyste prozkoumali všechny hlubiny žluté barvy s tímto modelem z jedinečné série lávových majáků. Žluté tóny pomohou v relaxaci a vytvoří atmosféru pro hustovečer.

Cena: 100Simoleony

Nádherně praštěná karnevalová ponožka: kyklop

Nádherně praštěná karnevalová ponožka: kyklopNádherně praštěná karnevalová ponožka je dokonalou dekorací, která doplní dům plný eklektických umění. Baví vás sbírat suvenýry ze všech míst, která jste navštívili? Co by mohlo být lepší než tento hrůzu nahánějící kousek?

Cena: 50Simoleony

Nádherně praštěná karnevalová ponožka: mimozemšťan

Nádherně praštěná karnevalová ponožka: mimozemšťan 1Nádherně praštěná karnevalová ponožka je dokonalou dekorací, která doplní dům plný eklektických umění. Baví vás sbírat suvenýry ze všech míst. která jste navštívili? Co by mohlo být lepší než tento hrůzu nahánějící kousek?

Cena: 50Simoleony

Nádherně praštěná karnevalová ponožka: mimozemšťan

Nádherně praštěná karnevalová ponožka: mimozemšťan 2Nádherně praštěná karnevalová ponožka je dokonalou dekorací, která doplní dům plný eklektických umění. Baví vás sbírat suvenýry ze všech míst. která jste navštívili? Co by mohlo být lepší než tento hrůzu nahánějící kousek?

Cena: 50Simoleony

Nádherně praštěná karnevalová ponožka: tříklop

Špionážní štěnice 51M5Nádherně praštěná karnevalová ponožka je dokonalou dekorací, která doplní dům plný eklektických umění. Baví vás sbírat suvenýry ze všech míst. která jste navštívili? Co by mohlo být lepší než tento hrůzu nahánějící kousek?

Cena: 50Simoleony

Oblečení


Název

Čepička z alobalu

Cena: 25Simoleony

Veselé tričko

Cena: 25Simoleony

Výstava zajímavostí

Simíci mohou obchodovat s vlastníkem "Obchodu se zajímavostmi", který má v tajné nabídce "Magnetickou kartu" za 250§ Simoleonů, která otevírá zapečetěné dveře v tajné laboratoři.

Simíci si mohou od majitele "Obchodu se zajímavostmi" koupit v tajné nabídce "Ochranný oblek" za 1.000§ Simoleonů, který se ještě musí opravit pomocí spor. Oblek pomůže ochránit Simíky před nebezpečnými spory, které se nacházejí v tajné laboratoři.

V neposlední řadě, si mohou Simíci přivydělávat tím, že budou hledat tajné spisy, a jeden spis se prodává za 10 §Simoleonů.

 

 

Podivná infekce


StrangerVille se nenazývá pro nic za nic. Když se přestěhujete do města, všimnete si, že obyvatelé tohoto města jsou trochu.... zvláštní. Tyto Simíci, kteří chodí po městě, jsou posedlí a nakaženi tajemnou nemocí, která ničí svět.

Výstava zajímavostí

Simíci získají tuto záhadnou infekci, když konzumují Prazvláštní ovoce nebo vlezou do tajné laboratoře plné spor bez ochranného obleku. Tito Simíci mohou dostat vlastnost "Infikovaný", která dává emoci Posedlý každých 24 hodin.

Výstava zajímavostí

Infikovaní Simíci se budou chovat zvláštně a nebudou schopni provádět většinu běžných úkolů, dokud vedlejší účinky infekce nezmizí. Mohou pěstovat Prazvláštní ovoce po celém světě a mít podivné interakce s jinými Simíky.

S infikovanými Simíky jsou k dispozici následující sociální interakce

  • Vítejte ve StrangerVille
  • Stěžovat si na normální lidské problémy
  • Diskutovat o lidských věcech
  • Nadšení pro lidské záliby
  • Chválit Velkou pramatku
  • Mluvit o rostlinách

 

Výstava zajímavostí

I když nežádoucí účinky mohou zrušit, infekce ne. Jediný způsob, jak vyléčit Simíky z infekce, je vytvořit vakcínu proti infekci v tajné laboratoři.

 

 

 

Nový svět: StrangerVille


StrangerVille je svět v herním balíčku The Sims 4: StrangerVille, který byl vydán dne 26. 2. 2019. Tento svět připomíná stereotypní venkovské pouštní město v jihozápadních Spojených státech, inspirovaný státem Arizona a Area 51.

StrangerVille Mapa

 

StrangerVille je rozdělen do 3 sousedství s celkem 11 pozemků. "Strangervillské náměstí" je místo, kde místní lidé rádi chodí ven, "Stinná pole" je domovem bohatších místních obyvatel, a "██████ laboratoř" obsahuje hluboká temná tajemství.

 

 

Sousedství


StrangerVille zahrnuje 3 sousedství s předem postavených obytných a komunitních pozemků. Tato část průvodce vám poskytuje informace o všech pozemkách v každém sousedství.

 

 

Strangervillské náměstí


Strangervillské náměstí je místo, kde místní tráví čas. V knihovně najdete vědce, v baru vojenský personál a poblíž parkoviště pro obytné přívěsy obchod s kuriozitami.
Můžete si tam koupit nezvyklé podivnosti a také tam najdete všechny informace, které potřebujete.

  • Nábřežní hájek - Obytný pozemek, vlastní Sigworthovi (Cena: 33,495Simoleon | Velikost: 30x20)
  • Vybavení: 2 postele, 1 koupelna
    Na prostorném rohovém pozemku u Strangervillského náměstí se nachází Nábřežní hájek, který poslouží jako útulný domov pro menší rodinu.
  • Sigworthovi
    Rodina Sigworthových ve městě nebydlí dlouho. Maminka Jess byla převelena na strangervillskou základnu. Když ale na základně strávila několik dní, její manžel Dylan si všiml, že na jeho ženě je něco zvláštního. I když se Dylan všemožně snaží přesvědčit jejich dceru, že je všechno v pořádku, Christie už má své podezření a je jen otázkou času, než si uvědomí, že se děje něco divného.
  • Vlastnosti pozemku: Žádné přiřazené vlastnosti

Nábřežní hájek

 

  • Stará Penelopa - Obytný pozemek, vlastní Cahill (Cena: 25,895Simoleon | Velikost: 50x40)
  • Vybavení: 1 postel, 1 koupelna
    Stará Penelopa je časem prověřené a spolehlivé nákladní letadlo George Cahilla. Penelopa dlouhé roky vozila zboží po celém světě. Podivná bouře při přeletu nad StrangerVille ji však vyřadila z provozu. George snad jednoho dne najde dostatek síly, aby znovu uvedl svůj starý věrný stroj do provozu.
  • Cahill
    George Cahill byl vysloužilý pilot, který rád létal svým oblíbeným letounem nazvaným Penelopa na dlouhé lety po celém světě. Jenže při přeletu nad StrangerVille se objevil silný záblesk světla, který způsobil v letadle zkrat a následně došlo k nehodě. George se potom utábořil v nákladovém prostoru Staré Penelopy a od té doby bydlí kousek za StrangerVille. I když má o místních své pochybnosti, nemá zlé úmysly a většinu času tráví sám v ústraní.
  • Vlastnosti pozemku: Žádné přiřazené vlastnosti

Stará Penelopa

 

  • Lísteček 42 - Obytný pozemek, Neobydlený (Cena: 16,604Simoleon | Velikost: 20x15)
  • Vybavení: 1 postel, 1 koupelna
    V Lístečku 42 bydlel jeden z místních konspiračních teoretiků. Jednoho dne ale prostě odešel. Nikomu nic neřekl, ani nenechal zprávu, prostě zmizel. Když jeho dům prohledali, našli podivný lísteček, na kterém se psalo, že přišel na odpověď na základní otázku života, vesmíru a vůbec. Dokonce v domě nechal všechny své věci. Tihle konspirační teoretici jsou dost podivná skupinka, ale naštěstí pro vás je teď Lísteček 42 volný.
  • Vlastnosti pozemku: Žádné přiřazené vlastnosti

Lísteček 42

 

  • Plodožravý růžek - Obytný pozemek, Neobydlený (Cena: 18,338Simoleon | Velikost: 30x20)
  • Vybavení: 1 postel, 1 koupelna
    Tento útulný dům zasazený v samém srdci Strangervillského náměstí je vhodný pro nové přistěhovalce. Je přímo naproti strangervillské knihovně a nejoblíbenějšímu baru ve městě, takže v Plodožravém růžku budete přímo u těch nejlepších atrakcí, které může StrangerVille nabídnout.
  • Vlastnosti pozemku: Žádné přiřazené vlastnosti

Plodožravý růžek

 

  • Informační centrum StrangerVille - Komunitní pozemek, Knihovna (Cena: 32,246Simoleon | Velikost: 20x20)
    Informační centrum StrangerVille je skvělé místo k trávení volného času a ke studiu. Máme tu obří archiv StrangerVille, kde si každý může studovat, co hrdlo ráčí. V archivu najdete informace o všech podivných a nezvyklých fenoménech, které se v našem krásném městě vyskytly. Vždycky tu najdete místní vědce, jak se po něčem pídí.
    Vlastnosti pozemku: Žádné přiřazené vlastnosti

Informační centrum StrangerVille - Knihovna

 

  • U Zvonů - Komunitní pozemek, Bar (Cena: 29,075Simoleon | Velikost: 20x20)
    U Zvonů je nejoblíbenější bar v celém StrangerVille. I když nemá moc velkou konkurenci, místní tvrdí, že tu mají bezkonkurenční drinky. Nachází se poblíž strangervillské základny, takže tu často potkáte vojenský personál, který si sem chodí odpočinout po těžkém pracovním dni. Obsluha je přátelská a ráda vypráví příběhy o StrangerVille.
  • Vlastnosti pozemku: Žádné přiřazené vlastnosti

U Zvonů - Bar

 

 

Stinná pole


Nedotčené odloučené místo usazené na náhodní plošině. Stinná pole jsou domovem movitějších obyvatel StrangerVille. Nejste zvědaví, jak ke svému bohatství přišli?

  • Strangervillská vyhlídka - Obytný pozemek, vlastní Roswellovi (Cena: 160,567Simoleon | Velikost: 50x40)
  • Vybavení: 5 postelí, 4 koupelny
    Strangervillská vyhlídka nabízí nejlepší výhled na Strangervillské náměstí. Jedná se o skvělé místo, odkud můžete dohlížet na celé městečko StrangerVille.
  • Roswellovi
    Roswellovi jsou jedni z nejstarších obyvatel StrangerVille. Ted Roswell se dokonce stal starostou a tlačí na to, aby StrangerVille technologicky pokročilo. Uzavřel celou řadu pochybných dohod, ale jeho největším úspěchem byla výstavba základny u kráteru a tajné laboratoře. Tedově manželce Meredith neuniklo, že se Ted po nocích chová divně. Možná to nějak souvisí s tím, jak často chodí do tajné laboratoře a snaží se tam něco ututlat.
  • Vlastnosti pozemku: Žádné přiřazené vlastnosti

Strangervillská vyhlídka

 

  • U Spřádačů snů - Obytný pozemek, vlastní Domácnost eklektického umění (Cena: 78,977Simoleon | Velikost: 30x20)
  • Vybavení: 2 postele, 2 koupelny
    Pozemek U Spřádačů snů je hezky schovaný na plošině, kde můžete poslouchat klokotání potůčku a dát průchod veškeré své niterné kreativitě. Jde o skvělé místo pro všechny hladovějící umělce, kteří chtějí utéct úplně před vším.
  • Domácnost eklektického umění
    Domácnost eklektického umění tvoří tři kamarádi, kteří se rozhodli přetrhat pouta s moderním světem, aby prozkoumali svou vnitřní kreativitu. Od rodičů dostali slušnou sumu peněz, které teď utrácejí, aby dali průchod svým kreativním snům v trochu klidnějším městě.
  • Vlastnosti pozemku: Žádné přiřazené vlastnosti

U Spřádačů snů

 

  • Na Plošině - Obytný pozemek, Neobydlený (Cena: 104,855Simoleon | Velikost: 40x30)
  • Vybavení: 3 postele, 3 koupelny
    Město StrangerVille je proslulé svými plošinami a jedinečnými skalními útvary. Pokud si to všechno chcete vychutnat, není lepší místo než Na Plošině.
  • Vlastnosti pozemku: Žádné přiřazené vlastnosti

Na Plošině

 

  • Na Úbočí - Obytný pozemek, Prázdný (Cena: 4,500Simoleon | Velikost: 30x20)
    Z pozemku Na Úbočí budete mít nejkrásnější výhled na celý StrangerVille. Jedná se o skvělé místo, kde postavit svůj vysněný dům. Jen se snažte ignorovat to divné světlo z kráteru.
  • Vlastnosti pozemku: Žádné přiřazené vlastnosti

Na Úbočí

 

  • Nad zátokou - Obytný pozemek, Prázdný (Cena: 4,500Simoleon | Velikost: 30x20)
    Tento pozemek na úbočí, usazený kousek za městem, má krásný výhled na strangervillský potok. Jedná se o útulný pozemek, který poslouží jako skvělé místo pro vybudování dokonalého domova.
  • Vlastnosti pozemku: Žádné přiřazené vlastnosti

Nad zátokou

 

 

Tajná laboratoř


  • ██████ laboratoř - Speciální pozemek (Cena: 20,115Simoleon | Velikost: 64x64)
    Obyvatelé StrangerVille říkají, že v této záhadné laboratoři se skrývají hluboká a temná tajemství. I když se o ní šíří spousta povídaček, od té exploze do laboratoře nikdo ani nevkročil. Vypadá to, že armáda má eminentní zájem na tom, aby se nikdo nedostal dovnitř ani ven. I když je zabezpečení přísné, podle místních je prý v zadní části plotu drobná mezera, kudy by bylo možné se dovnitř nepozorovaně dostat.
  • Vlastnosti pozemku: Žádné přiřazené vlastnosti

██████ laboratoř

 

 

 

Sbírky domácnosti


Zahradničení


Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává 1 novou sbírku zahradničení. Nová rostlina se nachází ve StrangerVille.

Název Vzácnost Cena

Prazvláštní ovocePrazvláštní ovoce

Bizarre Fruit

Vzácný

1Simoleony

Popis: Tohle prazvláštní ovoce zlověstně záři. Vypadá to, že v něm je nějaká živá spora... Asi byste ho neměli jíst.

Existuje několik způsobů, jak sbírat Prazvláštní ovoce ve StrangerVille:

  • Obchod se zajímavostmi - Simíci si mohou zakoupit Prazvláštní ovoce z obchodu za 9§ Simoleonů.
  • Uvítání - Když se poprvé nastěhujete do StrangerVille, tak vás přivítají Simíci, kteří přináší dárky a nebude to jen ovocný koláč. Pozvěte podivné Simíky do vaší domácnosti a dají vám do lednice několik Prazvláštního ovoce.
  • Rostlina Prazvláštního ovoce - Prazvláštní ovoce může být vysazeno a sklizeno. Kromě toho existuje několik divokých prazvláštních rostlin, které se nacházejí v okolí StrangerVille, jakmile jste uvolnili spory z tajné laboratoře, tak mohou být rostliny vypěstovány a sklizeny.
  • Pramatka rostlina - Když dokončíš vyšetřování Tajemství StrangerVille a setkáte se s pramatkou, tak Simíci se s ní spojí a požádají o ovoce. Vyžaduje to pozitivní vztah s rostlinou.

 

Prazvláštní ovoce - Obrázek rostliny

 

 

 

Nová kariéra


Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává jednu kariéru "Armáda".

Kariéra Armáda

 

 

Kariéra Armáda


Záhadné události ve StrangerVille přitáhly pozornost vojáků. Tvrdí, že je to jen náhoda, že vedle podezřelého kráteru postavili národní základnu StrangerVille a jasně nemají nic společného s laboratoří, která byla postavena uvnitř kráteru. Existuje jen jeden způsob, jak zjistit skutečnou pravdu... připojit se k jejich řadám a odhalit, co se skrývá ve vojenské kariéře.

Oblečení v kariéře Armáda

Můžete si vybrat novou vojenskou kariéru ze svého telefonu nebo počítače. Pokud je váš Simík v současné době nezaměstnaný, stačí kliknout na tlačítko "Přidat se ke kariéře" v panelu Kariéry a zobrazit nabídku Kariér. Kariéra Armáda umožňuje vašemu Simíkovi pracovat z domova, nebo jít do práce na celý den. Obdržíte upozornění na telefonu hodinu před příchodem do práce. Armáda je kariéra v uzavřené budově.

Vojenská kariéra odemkne pro Simíka několik nových interakcí. Váš Simík může používat počítač k výzkumu historických bitev, Odesílat/Psát zprávy nebo požádat o magnetickou kartu (pro tajemství StrangerVille). Při interakci s ostatními Simíky mohou nyní používat vojenský pozdrav, salutovat, Inspirativní řeč nebo vyprávět válčené příběhy.

 

ArmádaKlíčem k úspěchu ve vojenské kariéře je fyzička a disciplína. Abyste se dočkali povýšení, musíte předvést svou fyzickou zdatnost a také schopnost verbovat další Simíky a vést je. Stanete se nakonec polním maršálem, nebo se vydáte na kariérní dráhu plnou tajností ve snaze odhalit, co ostatní skrývají?

 

1) Čerstvý rekrut

 

P Ú S Č P S N

26 §/hod

 

6:00 - 14:00

Bez bonusu

 

Úkoly k povýšení

 

Dosáhnout 2. úrovně v dovednosti Atletika

 

Úkoly z domova

 

Cvičit na cvičebním stroji

Jako čerstvý rekrut Simík <Jméno> musí zapracovat na své fyzické zdatnosti, aby to ve vojenské kariéře někam dotáhl.

 

2) Podvojín

 

P Ú S Č P S N

34 §/hod

 

6:00 - 14:00

Bonus: 581 §

 

Úkoly k povýšení

 

Dosáhnout 3. úrovně v dovednosti Atletika

 

Úkoly z domova

 

Cvičit na cvičebním stroji

Vojíni tvoří základ každodenního provozu základny. Simík <Jméno> musí splnit všechny rozkazy, které dostane.

Odměna: Vitrína na medaile, Srdce za statečnost

3) Skorodesátník

 

P Ú S Č P S N

54 §/hod

 

7:00 - 15:00

Bonus: 756 §

 

Úkoly k povýšení

 

Dosáhnout 4. úrovně v dovednosti Atletika

 

Úkoly z domova

 

Cvičit na cvičebním stroji

Desátníci jsou klíčem k zabezpečení základny. Simík <Jméno> začne trénovat a zlepšovat techniky cvičných zápasů, aby dokázal zastavit jakoukoli hrozbu, která by základnu mohla ohrozit.

Odměna: Medaile za zvídavost, Nové oblečení

4) Podřadný seržant

 

P Ú S Č P S N

71 §/hod

 

7:00 - 15:00

Bonus: 869 §

 

Úkoly k povýšení

 

Dosáhnout 5. úrovně v dovednosti Atletika

 

Úkoly z domova

 

Cvičit na cvičebním stroji

Podřadní seržanti jsou mistry ve cvičných zápasech. Simík <Jméno> může své mistrovství předvést v souboji jeden na jednoho.

Odměna: Ocenění za stavební inženýrství

5) Praporčík

 

P Ú S Č P S N

96 §/hod

 

7:00 - 15:00

Bonus: 1,130 §

 

Úkoly k povýšení

 

Dosáhnout 6. úrovně v dovednosti Atletika

 

Úkoly z domova

 

Cvičit na cvičebním stroji

Praporčíci prokázali, že zvládají všechna vojenská cvičení. Pokračujte ve zlepšování své fyzické zdatnosti a Simík <Jméno> bude brzy velet celým četám.

Odměna: Ocenění Orlí zrak, Nové oblečení

 

Důstojník


DůstojníkKdyž se stanete důstojníkem z povolání, budete získávat medaile a povyšovat v armádní hierarchii. Důstojníci mohou dosáhnout nejvyšší možné hodnosti a stát se polními maršály. Pracujte na svých vůdcovských dovednostech tím, že budete komandovat ostatní a udržovat si špičkovou fyzičku. Žádný polní maršál nemůže být v horší kondici než čerstvý rekrut!

 

6) Podporučík

 

P Ú S Č P S N

104 §/hod

 

10:00 - 18:00

Bonus: 1,299 §

 

Úkoly k povýšení

 

Dosáhnout 4. úrovně v dovednosti Charisma

 

Úkoly z domova

 

Cvičit na cvičebním stroji

Poručíci prokázali, že mají na všechny fyzické výzvy, a tak teď mohou velet celým četám a trénovat je. jak nejlépe dovedou.

Odměna: Vlajkový stožár pro vojenské účely, Letecké ocenění, Nové oblečení

7) Odvážný kapitán

 

P Ú S Č P S N

119 §/hod

 

10:00 - 18:00

Bonus: 1,689 §

 

Úkoly k povýšení

 

Dosáhnout 6. úrovně v dovednosti Charisma

 

Úkoly z domova

 

Cvičit na cvičebním stroji

Kapitáni jsou nejostřílenější veteráni bitev široko daleko. Simík <Jméno> je klíčovou součástí celého mužstva a musí udělat všechno, co je v jeho silách, aby celé mužstvo uspělo. Pokud Simík <Jméno> selže, ohrozí to celé jeho mužstvo.

Odměna: Medaile za mimořádnou statečnost

8) Podplukovník

 

P Ú S Č P S N

179 §/hod

 

10:00 - 18:00

Bonus: 1,790 §

 

Úkoly k povýšení

 

Dosáhnout 8. úrovně v dovednosti Charisma

 

Úkoly z domova

 

Cvičit na cvičebním stroji

Podplukovníci velí celým praporům a snaží se zajistit, aby jejich mise proběhly úspěšně a bezpečně. Koordinace a taktická analýza jednotlivých misí je úkolem právě Simíka <Jméno>. Pokud svoji roli nezvládne, k neúspěchu je odsouzena i celá mise.

Odměna: Upravený tréninkový bot B64, Medaile za disciplínu

9) Brigádní generál

 

P Ú S Č P S N

297 §/hod

 

10:00 - 18:00

Bonus: 3,149 §

 

Úkoly k povýšení

 

Dosáhnout 10. maximální úrovně v dovednosti Charisma

 

Úkoly z domova

 

Cvičit na cvičebním stroji

Brigádní generálové odpovídají za přidělování misí různým oddílům. Simík <Jméno> už nechodí do pole. Jako brigádní generál musí naplánovat mise tak. aby proběhly bezpečně a úspěšně.

Odměna: Medaile Taktický génius, Nové oblečení

10) Polní maršál

 

P Ú S Č P S N

422 §/hod

 

10:00 - 18:00

Bonus: 4,567 §

 

Úkoly z domova

 

Cvičit na cvičebním stroji

Polní maršál je nejvyšší armádní hodností. Simík <Jméno> prokázal vynikají znalosti taktiky přímo v poli a také schopnost efektivně vést a řídit. Simík <Jméno> může hrdě nosit frčky s vědomím, že je nejvýše postaveným důstojníkem v celé armádě.

Odměna: Medaile za statečnost, Nové oblečení

 

Tajné operace


Tajné operaceJednotky tajných operací jsou nedílnou součástí armády, o které se ale veřejně nemluví. Budete muset provádět tajné úkoly, umisťovat štěnice a odposlouchávat nicnetušící Simíky. Budete vyslýchat všechny podezřelé jedince. Nikomu se nedá věřit, každý má něco za lubem. Věříte si na to?

 

6) Likvidátor důkazů

 

P Ú S Č P S N

104 §/hod

 

18:00 - 2:00

Bonus: 1,299 §

 

Úkoly k povýšení

 

Dosáhnout 4. úrovně v dovednosti Logika

 

Úkoly z domova

 

Jít běhat

Jako likvidátor důkazů musí Simík <Jméno> zlikvidovat veškeré stopy po přísně tajných dokumentech. Pokud by se jakýkoliv z důkazů dostal na veřejnost, způsobilo by to masovou paniku.

Odměna: Letecké ocenění, Nové oblečení

7) Zadupávač konspirací

 

P Ú S Č P S N

119 §/hod

 

18:00 - 2:00

Bonus: 1,689 §

 

Úkoly k povýšení

 

Dosáhnout 6. úrovně v dovednosti Logika

 

Úkoly z domova

 

Jít běhat

Zadupávači konspirací stojí v první linii při potlačování veškerých fám o konspiracích v celém městě. Pokud se začne mluvit o nějakém podivném fenoménu. Simík <Jméno> to musí zastavit.

Odměna: Odposlouchávací zařízení, Medaile za mimořádnou statečnost

8) Vyšetřovatel v utajení

 

P Ú S Č P S N

179 §/hod

 

18:00 - 2:00

Bonus: 1,790 §

 

Úkoly k povýšení

 

Dosáhnout 8. úrovně v dovednosti Logika

 

Úkoly z domova

 

Jít běhat

Vyšetřovatelé v utajení prokázali, že dokážou plnit přísně tajné mise. Simík <Jméno> musí prošetřit podivné události ve městě a také bude muset rozmístit štěnice a odposlouchávat nicnetušící spoluobčany.

Odměna: Koberec s frčkami, Medaile za disciplínu, Nové oblečení

9) [TAJNÉ]

 

P Ú S Č P S N

297 §/hod

 

18:00 - 2:00

Bonus: 3,149 §

 

Úkoly k povýšení

 

Dosáhnout 10. maximální úrovně v dovednosti Logika

 

Úkoly z domova

 

Jít běhat

[TAJNÉ]

Odměna: Medaile Taktický génius, Nové oblečení

10) Simík v černém

 

P Ú S Č P S N

422 §/hod

 

18:00 - 2:00

Bonus: 4,567 §

 

Úkoly z domova

 

Jít běhat

Simíci v černém jsou nejvýše postavení představitelé odvětví tajných operací. Na světě je jen několik málo Simíků v černém a Simík <Jméno> teď k této elitní skupině patří.

Odměna: Medaile za statečnost, Nové oblečení

 

 

Medaile a Odměny


Simíci ve Vojenské kariéře obdrží s každým povýšením jedinečnou medaili bez ohledu na to, které odvětví si vyberou. Medaile mohou být vystaveny v novém objektu pro medaile.

Název

Ocenění za vynikající technický výkon

Ocenění za vynikající technický výkonKariéra: Armáda (1)

Popis: Uděluje se za vynikající technické znalosti a výkony na bojišti.

Srdce za statečnost

Srdce za statečnostKariéra: Armáda (2)

Popis: Uděluje se za sebeobětování a odvahu na bojišti.

Medaile za zvídavost

Medaile za zvídavostKariéra: Armáda (3)

Popis: Uděluje se za uvědomění, že život nemáme neustále pod kontrolou a že kromě nás existuje něco většího.

Ocenění za stavební inženýrství

Ocenění za stavební inženýrstvíKariéra: Armáda (4)

Popis: Uděluje se za vynikající technické a stavební dovednosti v poli.

Ocenění Orlí zrak

Ocenění Orlí zrakKariéra: Armáda (5)

Popis: Uděluje se za neobyčejné dobrý zrak a schopnost všimnout si v poli i těch nejmenších detailů.

Letecké ocenění

Letecké oceněníKariéra: Armáda (6)

Popis: Uděluje se za schopnost dokonale pilotovat raketu.

Medaile za mimořádnou statečnost

Medaile za mimořádnou statečnostKariéra: Armáda (7)

Popis: Uděleno za předvedení statečnosti na poli plném chaosu.

Medaile za disciplínu

Medaile za disciplínuKariéra: Armáda (8)

Popis: Uděluje se za oddanost a vytrvalost, se kterými se to v armádě dá dotáhnout takhle daleko.

Medaile Taktický génius

Medaile Taktický géniusKariéra: Armáda (9)

Popis: Uděluje se za špičkové provedení taktiky v akci.

Medaile za statečnost

Medaile za statečnostKariéra: Armáda (10)

Popis: Nejvyšší vyznamenání, které můžete v armádě získat. Uděluje se za prokázání všeobecných znalostí na bojišti, schopnost verbovat jednotlivce a umění špičkového vůdcovství.

 

 

Vitrína na medaile


Herní balíček The Sims 4: StrangerVille představuje nový předmět "Vitrína na medaile", která slouží na medaile.

Vitrína na medaile

 

 

 

Vyšetřování StrangerVille


StrangerVille je záhadný. Od podivných obyvatel až po záhadné události, je jen na vás, abyste zjistili, jak tento podivný svět přivést do normálního života. Odhalení tajemství StrangerVille může začít, tím že dokončíte všechny nové záhady v "Tajemství StrangerVille". Aspirace "Záhada StrangerVille" vám pomůže s příběhem.

 

 

Vyšetřování StrangerVille (1. část)


Jakmile budete ve StrangerVille, tak vám vyskočí okno "Vítejte ve StrangerVille", kde se dozvíte, že je něco v nepořádku... něco se děje ve StrangerVille. To také naznačuje, že si máte promluvit s několika místních obyvatel, kde se dozvíte více informací. To nás přivádí k aspiraci "Záhada StrangerVille" přesněji k prvnímu milníku "Nový obyvatel".

Vyšetřování StrangerVille (1. část)

 

1. Milník: Nový obyvatel
  • Mluvit o StrangerVille s 5 Simíky
  • Koupit v obchodě se zajímavostmi zajímavost
  • Prohlédnout si uzamčené dveře v tajné laboratoři

 

Dokončením tohoto milníku pomůže pokračovat v příběhu. Při interakci s obyvateli StrangerVille uvidíte možnost "Mluvit o StrangerVille". Většina speciálních interakci pro Vyšetřování StrangerVille má fialovou ikonu Prazvláštní rostliny. K plnění těchto úkolů stačí promluvit s pěti náhodnými Simíky. Jejich odpověď se objeví v oznamovacím okně a můžete zjistit informace z komentářů o kráteru a tajné laboratoři.

 

 

Obyvatelé StrangerVille


Všimněte si třech hlavních skupin obyvatel žijících a chodících ve městě: vědci, konspirační teoretici a vojenský personál. Tyto specifické obyvatelé můžete vidět po celém městě poměrně ve stejném oblečení.

Obyvatelé StrangerVille

Vědci budou oblečeni v bílém laboratorním plášti a oblečení najdete v "Informačním centrum StrangerVille (Knihovna)", konspirační teoretici mají kombinaci výstřední vesty a klobouku z cínové fólie a vojenský personál bude mít na sobě vojenské uniformy. Ve městě je nejoblíbenější místo "U Zvonů (Bar)", kde se scházejí místní vojenský personál. Pokud umístíte kurzor myši nad tyto Simíky, zobrazí se také červeném textu jejich jméno a do jaké skupiny patří.

 

 

Nákup Zajímavostí


K dokončení dalšího úkolu, budete muset častěji navštěvovat sousedství "Strangervillské náměstí" a vyhledat "Obchod ze zajímavostmi". Obchod se zajímavostmi je prodejní stánek, který se nachází vedle baru. Obchod vlastní Erwin Pries a prodává důležité předměty k dokončení vyšetřování. Chcete-li zobrazit aktuální prodej předmětů z obchodu, tak stačí vybrat možnost "Koupit zajímavosti...".

Nákup Zajímavostí

Chcete-li dokončit aspirační milník, můžete si zakoupit libovolný předmět, ale pro dokončení milníku je vhodnější zakoupit "Špionážní štěnici 51M5" nebo "Prazvláštní ovoce".

 

 

Uzamčené dveře v tajné laboratoři


Pro závěrečný úkol tohoto milníku budete muset navštívit Tajnou laboratoř umístěnou v kráteru mimo město. Váš Simík může vstoupit do tajné laboratoře přes poškozenou část oplocení za hlavní budovou a můžete se dostat do budovy přes odemčené boční dveře. Místo vypadá, že bylo opuštěné ve spěchu. Uprostřed budovy najdete velké zesílené dveře s bezpečnostním přístupovým panelem. Simíci by měli na těchto dveří použít interakci "Prozkoumat", aby dokončili poslední část milníku.

Uzamčené dveře v tajné laboratoři

 

 

 

Vyšetřování StrangerVille (2. část)


Pro další milník je vaším cílem získat magnetickou kartu k otevření zabezpečených dveří, které Simík prozkoumal. Jakmile budete zkoumat zamčené dveře, všimnete si, že je několik hromádek papírů rozházených po celé budově a mají červené obrysy. To znamená, že můžete začít s dalším milníkem: Získat 15 důkazů.

2. Milník: Osobní špion
  • Získat 15 důkazů
  • Sestavit tajný spis o StrangerVille
  • Otevřít uzamčené dveře v tajné laboratoři

 

Získání důkazů

 

 

Sbírání důkazů


Existuje několik způsobů, jak nasbírat důkazy po celém městě. Nejjednodušší způsob, jak začít, je kliknout na jednu z prazvláštních rostlin a vybrat interakci "Vyfotit". Tento způsob je jediný typ důkazu, který můžete sebrat pouze jednou, i když můžete tyto důkazy odstranit ze Simíkova inventáře a pořídit další fotku.

Spisy

Hledání hromádek a krabic kolem tajné laboratoře je rychlejší způsob, jak nasbírat spousty důkazů. Tyto důkazy jsou náhodné, ale vždy něco najdete. Pokud Simíci mají dovednost Programování na 3. úrovni nebo vyšší, mohou se pokusit o hacknutí počítačů kolem tajné laboratoře, aby získali další důkazy. To však nevede vždy k nalezení důkazů a počítač se po jednom pokusu automaticky rozbije (počítač lze opravit).

Knihovna

V městské knihovně můžete kliknout na polici a vybrat "Hledat v archivu". Trvá to o něco déle, jak si Simík přečte jednu z archivů, a také nezaručuje důkaz. V oznamovacím okně o historii StrangerVille je však několik neoficiálních důkazů. Další metodou získávání důkazů je seznámit se s místními obyvateli ve StrangerVille, dokud nebudete mít dostatek přátelství k "Požádání o důkaz pro vyšetřování ve StrangerVille".

Posledním způsobem, jak nasbírat důkazy, stačí použít "Špionážní štěnici 51M5" k vytvoření záznamu z komentářů. Funguje pouze na vědce, vojenský personál a konspiračních teoretiků. Pro normální Simíky to nebude považované za důkaz, ale může být použito k vydírání Simíků. Pro více informací o Špionážní štěnici se nachází v Interaktivních objektech.

 

 

Sestavit tajný spis a magnetická karta


Jakmile Simík získá 15 důkazů, je na čase vytvořit dokumentaci. Klikněte na hromadu důkazů v inventáři Simíka a vyberte "Sestavit tajný spis". Dalším způsobem, jak získat tajný spis, se nachází v šifrovaném zařízení USB (důkaz) při prohledávání tajné laboratoře. Pokud má Simík dovednost Programování na 10. úrovni může pomocí interakce "Dešifrovat" USB k získání tajného spisu.

Erwin Pries

Sestavit tajný spis o StrangerVille je úkolem druhého milníku, ale pro získání magnetické karty není nutný. Simíci, kteří se připojili k Vojenské kariéře a mají 5. úroveň nebo vyšší, mohou použít počítač k vyžádání magnetické karty. Pokud bude žádost schválena, bude doručena do 2 dnů. A nakonec Simíci, kteří mají velký vztah s vědci nebo vojenskému personálu, může požádat o magnetickou kartu.

 

 

Otevřít uzamčené dveře v tajné laboratoři


Jakmile váš Simík získal magnetickou kartu, tak se můžete vrátit do tajné laboratoře a dokončit závěrečný úkol milníku k otevření uzamčených dveří. Simíci pak budou moci jít do nižšího patra laboratoře, ale nedá se tam dýchat s tajemnými spory, což ztěžuje dýchání.

Otevřít uzamčené dveře v tajné laboratoři

Otevřít uzamčené dveře v tajné laboratoři je základem pro třetí část vyšetřování a uvolnění do atmosféry tajemné spory. Toxiny zaplní vzduch venku a obloha bude tajemně děsivá. Simíci si budou muset promluvit s několika lidmi ve městě, aby mohli projít hlouběji do tajné laboratoře.

 

 

 

Vyšetřování StrangerVille (3. část)


Pro třetí milník je cílem sestavit ochranný oblek k procházení toxické chodby v tajné laboratoři. K tomu budete potřebovat Detektor infekce.

3. Milník: Vyšetřovatel patogenů
  • Posbírat 15 shluků spor
  • Sestavit ochranný oblek
  • Proniknout až do nejvzdálenější části tajné laboratoře

 

Získání důkazů

 

 

Detektor infekce


Detektor infekce se dá získat rozhovorem s vojenským personálem ve městě. Jednoduše se stačí "Zeptat se na spory v laboratoři" a zmínit se, že nedávno dostali "Detektor infekce". Pak máte několik možností, jak je přesvědčit, aby vám dali svůj "Detektor infekce". Pokud jste ve Vojenské kariéře, můžete dokonce použít hodnost pro získání Detektoru infekce.

Přesvědčit k předání detektoru infekce...

Poté, co byl Detektor infekce pořízen, může Simík detekovat oblast pro spory. Musíte posbírat 15 shluků spor pro dokončení prvního úkolu. Spory se nacházejí ve městě, ale Simík málokdy najde více než jednu sporu. Je mnohem jednodušší navštívit tajnou laboratoř a prohledat vnější oblast v blízkosti prazvláštních rostlin. To může přinést až pět spor na detektoru, a dostat se k požadovanému cíli 15 spor mnohem rychleji.

 

 

Filtr spór a ochranný oblek


Jakmile Simík posbírá 15 shluku spor, mohou použít analyzátor chemikálií v tajné laboratoři ke "Sestavit data profilu infekce". Dále by sis měl promluvit s jedním z vědců ve městě na "Otázku o sporách v laboratoři". Poté budou informovat Simíka, že mohou vytvořit dýchací filtr s daty profilu k ochraně Simíků před infekcí.

Pokud má Simík dostatečně vysoké přátelství, může použít interakci "Požádat o vyrobení filtru proti sporám" a dát vědci údaje o datech profilu. Vědec pak vyrobí filtr spor a pošlou ho prostřednictvím pošty.

Zatímco Simík čeká na filtr spor, měli by se vydat do Obchodu se zajímavostmi a zeptat se Erwin Priese na spory v laboratoři. On bude vědět o co se jedná a nabídne vám k prodeji Ochranný oblek. Ochranný oblek pak bude k dispozici ke koupi v jeho tajné nabídce za 1,000§ Simoleonů.

Jakmile Simík získá ochranný oblek, může si ze schránky vzít Filtr na spory a kliknout na předmět v inventáři, aby spojili ochranný oblek s filtrem proti sporám. Nyní máte upravený ochranný oblek, který umožní projít Toxickými spory v tajné laboratoři. Vyberte si oblek v inventáři Simíka a klikněte na "Obléknout si ochranný oblek".

Ochranný oblek

 

 

Odemknutí tajné laboratoře


Nyní, když máte upravený ochranný oblek, můžete prozkoumat hlouběji tajnou laboratoř. Pro otevření dvou dalších zabezpečených dveří v tajné laboratoři je zapotřebí magnetická karta. Jakmile se dostanete na druhé zabezpečené dveře můžete odhalit zdroj infekce v podivném StrangerVille: Pramatka rostlin.

Odemknutí tajné laboratoře

Gratulujeme, odhalili jste velké tajemství pod městem. Nyní je na vás, abyste zastavili Pramatku a zachránili svět... nebo ne.

 

 

Vyšetřování StrangerVille (4. část)


Nyní, když jste se dostali ke zdroji infekce. Co teď? Je načase, odstranit Pramatku rostlin a jednou provždy se zbavit její infekční cesty. Pro závěrečnou část tohoto vyšetřování se Simíci budou muset naučit, jak vytvářet vakcíny, najímat další Simíky, aby porazili Pramatku.

4. Milník: Hrdina StrangerVille
  • Naočkovat 3 Simíky
  • Naverbovat 3 Simíky, aby vám pomohli zastavit zdroj infekce
  • Zdolat zdroj infekce

 

Vyšetřování StrangerVille (4. část)

 

 

Vakcína


Když Simík objeví Pramatku rostlin hluboko v tajné laboratoři, odemkne se schopnost vytvořit experimentální vakcínu v analyzátoru chemikálií. Experimentální vakcína vyžaduje 5 shluku spor a 1 prazvláštní ovoce.

  • Spory se sbírají pomocí detektoru infekce, který lze získat od vojenského personálu. Oblasti s vyšší koncentrací spor, jako je Tajná laboratoř, budou produkovat více spor než jiné oblasti.
  • Prazvláštní ovoce lze získat vypěstováním a sklízením plně rozkvetlé Prazvláštní rostliny, nebo nákupem v Obchodě se zajímavostmi za 9§ Simoleonů.

 

Vakcína

Experimentální vakcíny mohou být testovány na Simíkách, kteří mají emoci "Posedlý". Tito Simíci budou vždy okamžitě omdlévat jako reakci na vakcínu,ale to nezaručuje, že bude infekce zrušena. To může trvat déle s několika pokusů experimentální vakcíny na posedlé Simíky.

Po úspěšném vyléčení Simíka z jejich posedlého stavu pomocí experimentální vakcíny, můžete vytvořit novou vakcínu proti infekci v analyzátoru chemikálií. Vakcína na Simíkách bude léčit a ochraňovat před infekcí.

Stejně jako experimentální verze vyžadují vakcíny proti infekci pět shluku spor a jedno Prazvláštní ovoce, aby se vakcína mohla vytvořit. Nepoužité experimentální vakcíny mohou být převedeny také na vakcíny proti infekci na analyzátoru chemikálií.

 

 

Pramatka rostlin


Když vstoupíte do nejhlubší části suterénu v tajné laboratoři, budete přivítáni velkou Pramatkou rostlin. To ona šířila infekci svými spory, což způsobilo, že Simíci všude kolem StrangerVille se stali posedlými. Nyní je na vašem Simíkovi, aby objevil vakcínu a najal skupinku lidí, aby vám pomohli porazit zdroj této infekce.

Pramatka rostlin

Když se Simík poprvé setká s Pramatkou rostlin, nebude si jist, co má udělat. Jestli s ní bojovat? Komunikovat? Existuje několik předběžných věcí, které je třeba zapamatovat při jednání s pramatkou. Pro začátek může Simík vybudovat vztah s Pramatkou. Při první interakci "Pokusit se komunikovat" bude pramatka docela nespokojená a okamžitě nastaví vztah k opovržení.

  • Pokud vaši Simíci nebyli infikováni nákazou, tak se ujistěte, že nosí ochranný oblek při interakci s Pramatkou. Jedna špatná interakce a hned budou nakažený, posedlý a neschopný bojovat bez očkování.

 

Setkání s Pramatkou rostlin

Simík může pracovat na tom, aby pozitivně změnil vztah s Pramatkou pomocí komunikující interakce. Pozitivní vztah nejen zlepšuje přátelství, ale také odemyká zvláštní interakce s Pramatkou.

Níže je uveden seznam interakcí s Pramatkou:

  • Pokusit se komunikovat
  • Zeptat se na ovoce - Vyžaduje pozitivní vztah
  • Provokovat - Provokování bude mít za následek nakažení Simíka. Než se o to pokusíte, ujistěte se, že máte na sobě Ochranný oblek.
  • Pokusit se bojovat - Bojujete s Pramatkou sami
  • Bojovat proti pramatce rostlin s... (Vyžaduje: 1-3 spojence) - Vyberte až tři Simíky, které jste rekrutovali pro boji s Pramatkou
  • Požádat o dárky (Vyžaduje pozitivní vztah) - Jeden dárek za den
    • Požádat o kariérní úspěch - Simík bude dostávat náladovku Soustředěný +3, která trvá 24 hodin
    • Požádat o Energii - Energie se vašemu Simíkovi naplní a dostane náladovku Plný energie +3, která trvá 24 hodin
    • Požádat prodloužení života - Věk vaše Simíka se vrátí do prvního dne jejich životní fáze, což jim prodlouží život
    • Požádat o bohatství - Simoleony se budou přidávat do vašich fondů domácnosti

 

Jak vidíte, existuje spoustu interakcí, které čekají na vaše Simíky, když konečně navštívíte Pramatku. To, co se rozhodnou pro svůj vztah je jiný příběh. Jestli Simíci chtějí jít ještě dál a zničí Pramatku pro dobro, je na čase připravit se na boj.

 

 

Boj s Pramatkou rostlin


Je čas zachránit StrangerVille. Pokud váš Simík chce pomoci obyvatelům StrangerVille a vymýtit infekci, vaši Simíci budou muset bojovat s Pramatkou. Není to snadný úkol, ale s malou pomocí a některými infekčními vakcínami mohou Simíci vyléčit StrangerVille.

Mračna nad kráterem

 

Boj s Pramatkou rostlin lze vybrat pouze tehdy, pokud aktuální Simík nemá vlastnost infikovaný. Simíci se mohou chránit tím, že nebudou jíst "Prazvláštní ovoce", a tím, že si při vstupu do tajné laboratoře oblečou "Ochranný oblek". Nyní Simíci mohou léčit sebe a ostatní tím, že vytvoří infekční vakcíny v "Analyzátoru chemikálií".

Vytváření vakcíny

Použití vakcín proti infekci na jiných Simíkách jim umožní, aby byli rekrutováni do boje s Pramatkou rostlin. To je ochrání před nakažením a připojením se k temné straně. Pokud však nemáte dostatečný vztah se Simíkem a snažíte se rekrutovat, budou s vámi i tak bojovat. Nejlepší je, když se nejprve stanete přáteli s očkovanými Simíky, než je požádáte, aby položili svůj život.

  • Pouze tři Simíci mohou bojovat najednou s Pramatkou rostlin, ale Simíky můžete najímat tolik, kolik jich budete chtít.

 

Boj s Pramatkou rostlin zahrnuje vašeho Simíka a jeho tým obklopující okolo rostliny a snaží se na ní zaútočit postřikovačem a očkovacími látkám, aby vyřešily dávali co největší poškození. Pramatka však bude bojovat s pomstou, takže buďte připraveni v případě, že váš tým nakazí.

Úroveň infekce týmu

Během boje s Pramatkou rostlin budete muset věnovat pozornost dvěma pruhy v levé horní části obrazovky. Žlutý pruh nahoře je bar zdraví Pramatky rostlin a růžový pruh je úroveň infekce vašeho týmu. Pokud se růžový pruh naplní, váš tým prohraje boj.

  • Během boje můžete provádět speciální interakce za účelem snížit zdraví Pramatky. Cílem je jeho úplné vyčerpání, což vám umožní porazit zdroj infekce ve StrangerVille.
  • Dávejte si pozor na posedlé pomocníky Pramatky, která se během boje pokusí vykolejit váš tým. Je nejlepší mít k dispozici několik vakcín proti infekci, které se hodí na Pramatku.

 

Postřikovač

Při boji s Pramatkou rostlin jsou k dispozici následující interakce:

  • Příkazy pro skupinu...
    • Postupovat opatrně! - Váš tým odolává infekci, ale dává menší škody.
    • Do útoku! - Váš tým udělá více škod, ale rychleji se nakazí!
    • Pronikavý válečný pokřik! - Váš tým vystraší pomocníky Pramatky rostlin, ale dává menší škody.
    • Dát si pauzičku - Váš tým léčí některé z infekce, ale nedává škody.
  • Megapostřik
  • Hodit vakcínu proti infekci - Hodit několik vakcín může Pramatce způsobit vážné škody.
  • Ustoupit - Boj končí předčasně

 

Boj s Pramatkou

Pokud se váš tým stane příliš nakaženým a ztratí boj, tak Pramatka rostlin pozvedne váš tým Simíků a zabouchne je do země. Můžete se však vždy pokusit znovu bojovat s použitím jiné taktiky, s více vakcín a různých spojenců.

Když dokážete použít dostatek škod na Pramatka a ona je poražena, tak se zhroutí a zemře. Jakmile se to stane, tak StrangerVille bude bez infekce a vrátí se do normálu. Simíci už nebudou posedlý, nebudou existovat žádné další spory pokrývající StrangerVille a Prazvláštní rostliny zmizí. Co dělat dál? To je na tobě.

Volba opustit poraženou Pramatku a nechat mrtvou navždy je jedním ze způsobů, jak ukončit příběh, ale co když chcete hrát dál? Je na čase se s matkou spojit.

Boj s Pramatkou

 

 

Smrt Pramatkou rostlin


Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává nový způsob, jak nechat Simíky zemřít: Smrt Pramatkou rostlin. Tato smrt nastane pro Simíky, kteří jsou zabitý Pramatkou rostlin při boji v tajné laboratoři. Jelikož je Pramatka rostlin nesmírně silná, Simíci, kteří se s ní snaží bojovat sami, budou stále v emoci Trochu mimo. Pokoušet se o opětovaný boj s Pramatkou rostlin v tomto omámeném stavu bude mít za následek, že Simík bude sežrán a zabit.

Smrt Pramatkou rostlin

Když se Simík stane duchem, který zemře v důsledku toho, že byl sežrán Pramatkou rostlin, tak bude mít okolo sebe vznášející shluk spor. Dostanou také zvláštní vlastnost "Sežraný pramatkou" (nezjistil jsem přesný název), která jim poskytuje nulovou potřebu.

Duch

 

 

Oživit Pramatku rostlin


Příběh pokračuje. Dokonce i když je matka poražena a zanechána mrtvá, tak to neznamená, že by ji mohli Simíci vrátit k životu. Je to dobrý nápad? To záleží jen na tobě.

Poražená Pramatka rostlin

Jakmile je Pramatka poražená, Simíci ji mohou vrátit k životu. Jediný způsob, jak oživit Pramatku, je použít interakci "Oživit Pramatku rostlin". Tato interakce je k dispozici pouze tehdy, když mají Simíci ve svém inventáři Prazvláštní ovoce. Nabídnete ovoce a Pramatka se vrátí zpět!

Možná si myslíte, že se okamžitě vrátí do StrangerVille infikovaný Simíci, ale to se nestane. Protože Simíci porazili a přivedli zpět Pramatku rostlin, a budou mít nyní k dispozici další interakce: "Požádat o podivnosti".

Tato interakce nabízí Simíkům způsob, jak snížit a zvýšit úroveň infekce, kterou Pramatka rozšířila do StrangerVille. Úrovně podivnosti jsou standardně nastaveny na "Vypnutý", takže injekční spory nebudou znovu kontaminovat město a jeho obyvatele. To neznamená, že Simík nemůže udělat epidemii kolem StrangerVille.

Po oživení Pramatky rostlin jsou k dispozici následující interakce:

  • Žádost o podivnosti...
    • Žádost o podivnosti - Malé množství spor bude ve StrangerVille, malý počet Posedlých Simíků bude chodit po ulicích, Prazvláštní rostliny se vrátí do své výhonkové formy.
    • Žádost o mírné podivnosti - Stření množství spor bude ve StrangerVille, střední počet Posedlých Simíků bude chodit po ulicích, Prazvláštní rostliny se vrátí do své kvetoucí formy.
    • Žádost o velké podivnosti - Velké množství spor bude ve StrangerVille, velký počet Posedlých Simíků bude chodit po ulicích, Prazvláštní rostliny se vrátí do své kvetoucí formy.
    • Žádost o normálnost - Všechny spory budou odstraněny ze StrangerVille, nebudou žádný Posedlý Simíci chodit po ulici, Prazvláštní rostliny budou zničeny.

 

Oživit Pramatku rostlin

 

 

 

Interaktivní objekty


Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává řadu nových interaktivních objektů. Tyto objekty umožňují nové interakce, které nebyly dříve k dispozici ve hře.

 

 

Odposlouchávací zařízení


Odposlouchávací zařízení umožňuje Simíkům sbírat důkazy, vydírat jiné Simíky a získávat dovednost Logika, tím že použije špionážní štěnice a tajně odposlouchává, co říkají Simíci.

Chcete-li použít toto zařízení, musí Simík zakoupit Špionážní štěnici 51M5 a umístit na jiné Simíky. Špionážní štěnice 51M5 lze koupit za 25§ Simoleonů v Obchodě se zajímavostmi nebo přímo z Odposlouchávacího zařízení. Odposlouchávací zařízení stojí 500§ Simoleonů v režimu nákupu. Se špionážní štěnicí může Simík provádět interakci "Nasadit štěnici" na jiném Simíkovi.

Režim Nákupu: Koníčky a dovednosti - Sport
Kurátorská skříňka od Uličkospolu (2.000§)

Nasadit štěnici

Jakmile je Simík odposloucháván, tak se na přístroji odemkne interakce "Odposlouchávat". Pokud děláte vyšetřování ve StrangerVille, tak Simík, kterého odposloucháváte jako jsou vědci, vojenský personál, konspirační teoretici nebo posedlý Simíci), tak můžete získat tajné spisy jako důkaz tajné dokumentace.

  • Oznamovací vyskakovací okno informuje, zda se vám to vyplatilo sledovat Simíka.
  • Pokud se cílový Simík dozví, že je sledován, spojení bude okamžitě přerušeno.

 

Pokud však nasadíte štěnici na Simíka, který není součástí vyšetřování ve StrangerVille, tak můžete získat základní zvukový záznam.

Odposlouchávací zařízení

Nahrávky přes odposlouchávací zařízení mohou být použity k vydírání Simíka. Potřebujete nějaké peníze navíc a zaplatit nějaké účty? Tak můžete nahrávky vyměnit Simíkovi za peníze. Vyděšený Simík z toho nebude spokojený, ale někteří Simíci jsou ochotni zaplatit, aby si udrželi svou nedotčenou reputaci.

 

 

Tréninkový bot B64


Herní balíček The Sims 4: StrangerVille představuje nový předmět související s Atletikou. Tréninkový bot je pro Simíky skvělým způsobem, jak zvýšit dovednost Atletika, a také slouží jako úkol pro Simíky, kteří mají Vojenskou kariéru. Ve hře jsou dvě verze, jedna se dá koupit v režimu nákupu a druhou získáte při Vojenské kariéře, která se odemkne na 8. úrovni v odvětví Důstojník.

Režim Nákupu: Koníčky a dovednosti - Sport
Tréninkový bot B64 (500§)
Upravený tréninkový bot B64 (750§)

K dispozici jsou následující interakce:

  • Procvičovat rozdávání rozkazů
  • Procvičovat souboje
  • Procvičovat souboje s...

 

Tréninkový bot B64

 

 

 

Rezim nákup/stavba


Herní balíček The Sims 4: StrangerVille obsahuje celkem 114 nových předmětů v režimu Nákupu a Stavby.

110x Režim nákupu / Režim stavby
(4x Připravené místnosti)

 

 

Nákup


StrangerVille_01.jpg

 

 

4x Připravené místnosti


Ložnice

Připravené místnosti - Ložnice

 

Pracovna

Připravené místnosti - Pracovna

 

Venek

Připravené místnosti - Venek

 

Ostatní

Připravené místnosti - Ostatní

 

 

 

Aktivity stránek

Mořská panna IkonaBytost - Mořská panna

4. července 2019
Aktualizace hryCheaty - Život na ostrově

1. července 2019
Aktualizace hryAktualizace hry 18. června

19. června 2019

 

Nejnovější články

Článek 1Pět tajemství džungle


23. února 2018

 

 

 

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014)04:17:21 | SysAdmin: Night Storm