The Sims 4: StrangerVille (TS4: StrangerVille Game Pack) je sedmý Herní balíček v The Sims 4, který byl vydán 26. února 2019.
Obsahuje nový svět StrangerVille, a mnoho nových objektů, nové oblečení a nové interakce.
Zdroj
Zahajte své vyšetřování v pouštním městečku, které skrývá hluboké a temné tajemství v The Sims™ 4 StrangerVille.* V tomto zlověstném městě se Simíci z neznámých důvodů chovají prazvláštně. Není to nějaké spiknutí? Neovládne ta zdánlivě prazvláštní síla i vaše Simíky? Rozkryjte příběh tajné laboratoře, kde se Simíci setkají s prazvláštními rostlinami a přijdou do styku s podivnými zařízeními. Dokážete toto tajemství odhalit?
Klíčové vlastnosti
Vítejte ve StrangerVille!
Zdánlivé normální svět zahalený tajemstvím. Jak budete pronikat hlouběji a hlouběji k jádru záhady, uvidíte, jak se svět mění. Odhalte, co skrývá, a nechte se jím okouzlit.
Rozumím a potvrzuji
Vydejte se na úplně novou vojenskou kariérní dráhu, kde se váš Simík může stát polním maršálem. Nebo ho nechte pracovat na tajných operacích, aby po světě sledoval podezřelé (nebo možná ne až tak podezřelé *mrk*) Simíky.
Nenechat kámen na kameni
S novou aspiraci Záhada StrangerVille se vaši Simici mohou po hlavě vrhnout do vyšetřováni. Dokáži vaši Simici odhalit, co město skutečně sužuje?
Tajná laboratoř
Místní tvrdí, že od chvíle, kdy tu postavili tajnou laboratoř, se celé město chová... nějak podivně. Abyste odhalili pravdu, budete muset zahájit vyšetřováni! Vydejte se do nejhlubších podlaží tajné laboratoře a zjistěte, jaká tajemství se za tím vším skrývají.
*VYŽADUJE ZÁKLADNÍ HRU THE SIMS 4 (PRODÁVÁ SE SAMOSTATNĚ) A VŠECHNY HERNÍ AKTUALIZACE. | |
Popis | |
---|---|
Vývojář: | Maxis, The Sims Studio |
Vydavatel: | Electronic Arts |
Série: | The Sims |
Vydání: | 26. února, 2019 |
Informace | |
Platform: | Windows, macOS |
Media: | Digitální |
Režim: | Pro jednoho hráče |
Vlastnosti | |
Žánr: | Simulace života |
Téma: | Sci-Fi, Záhady, Tajemství |
Svět: | StrangerVille |
Obsah [Zobrazit] |
Zahajte své vyšetřování v pouštním městečku, které skrývá hluboké a temné tajemství v The Sims™ 4 StrangerVille.* V tomto zlověstném městě se Simíci z neznámých důvodů chovají prazvláštně. Není to nějaké spiknutí? Neovládne ta zdánlivě prazvláštní síla i vaše Simíky?
Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává 1 novou Aspirace v kategorii "Místo".
Záhada StrangerVille StrangerVille skrývá nějaké hluboké a temné tajemství a tento Simík chce zjistit, proč se místní obyvatelé chovají tak trochu zvláštně. Odměna za dokončení: Hrdina StrangerVille |
Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává 4 nové vlastnosti pro Simíky.
Paranoidní - Paranoid Paranoidní Simíci mají pocit, že na ně nebezpečí číhá na každém rohu a že si o nich všichni neustále povídají. Paranoidní Simíci se cítí v bezpečí, když tráví čas v suterénu. |
Infikovaný - Infected Infikovaní Simíci byli vystaveni infekci ze StrangerVille. Může se u nich projevit podivné chování, a dokonce je může něco posednout. Zdroj: Konzumace prazvláštního ovoce nebo spor. |
Sežraný pramatkou - Consumed by the Mother Tento Simík byl sežraný Pramatkou rostlin a bude navždy sklízet přínosy nulové potřeby rozpadu. Zdroj: Sežraný pramatkou rostlin. |
Hrdina StrangerVille - Hero of StrangerVille Jako hrdina StrangerVille budete dostávat fanouškovskou poštu a také budete moci vyprávět, jak jste porazil zdroj celé infekce. Aspirace: Místo - Záhada StrangerVille |
Žena
|
Muž
|
Tato část obsahuje podrobné informace o všech nových herních možnostech, které jsou k dispozici v Herním balíčku The Sims 4: StrangerVille.
Pokud vlastníte rozšíření The Sims 4: Společná zábava, obdržíte Klubové požadavky. Při výběru kategorie "Vlastnost" je k dispozici "Paranoidní".
Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává zbrusu novou rozhlasovou stanici "Podivné melodie". Můžete poslouchat nový kanál pomocí Rádia nebo Reproduktorů.
Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává do hry notebooky. Notebooky fungují stejně jako stolní počítače, kromě toho, e mohou být umístěny téměř kdekoli. Notebooky jsou také pohodlný způsob, jak mohou Simíci pracovat na cestách, protože mohou být umístěny v jejich inventáři.
Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává Obchod se zajímavostmi. Ve Strangervillském náměstí v blízkosti parku je malý stánek zvaný Obchod se zajímavostmi. Obchod provozuje konspirační teoretik Erwin Pries, který zjistil že je odposloucháván. Obchod je otevřen od 9:00 do 3:00.
Simíci si zde mohou zakoupit různé předměty, některé jsou nezbytné k dokončení a prozkoumání tajemství StrangerVille. K dispozici jsou následující položky:
Název |
---|
Špionážní štěnice 51M5 Štěnici můžete nasadit na ostatní Simíky. Jakmile ji nasadíte, můžete si v katalogu koupit odposlouchávací zařízení a daného Simíka odposlouchávat. Cena: 25 |
Prazvláštní ovoce Tohle prazvláštní ovoce zlověstně záři. Vypadá to, že v něm je nějaká živá spora... Asi byste ho neměli jíst. Cena: 9 |
Název |
---|
Pozor na pozorné oko 101 tipů. jak se zbavit zvědavců a zvědů. Autor: [TAJNÉ] Cena: 20 |
Přísně tajné vynálezy Crystal Vu Tato kniha obsahuje přísně tajné plány všech ďábelských vynálezů Crystal Vu. Většina z nich už je sice nejspíš zastaralá, ale i tak stojí za přečtení. Cena: 20 |
Věštění pro úplné začátečníky 7000 tipů a triků, které vás přesvědčí o tom, že skutečně umíte věštit. Cena: 20 |
Nepoznaná tajemství StrangerVille Sbírka všech nepoznaných tajemství StrangerVille. Ale určitě nám některá unikla... Cena: 20 |
Proč tady vůbec jsme? Odpovědi na největší životní otázky. Skutečný důvod, proč jste zaseknutí v tomhle kaňonu. Cena: 20 |
Název |
---|
Rozpitvaná kraví rostlina Simíci si zde mohou zakoupit různé předměty, některé jsou nezbytné k dokončení a prozkoumání tajemství StrangerVille. K dispozici jsou následující položky: Cena: 25 |
Emily! Vrrrr! Cena: 25 |
Osamělá cesta Kam vás zavede? Kam se vydáte? Cena: 25 |
Simmanatti O všem pochybujte! Cena: 25 |
Kam se to podělo? Dobrá, vypadá to, že to asi bude někde tam venku... Cena: 25 |
Název |
---|
Krabákopásovec modrý Krabákopásovec vás vždycky dokáže rozveselit. Až někdy budete potřebovat vyčarovat úsměv na rtech, pohlédněte do zmatených očiček tohoto pásovce. Nikdy neprotestuje a vždycky vás dokáže rozesmát. Krabákopásovce má prostě každý rád. Cena: 125 |
Krabákopásovec červený Krabákopásovec vás vždycky dokáže rozveselit. Až někdy budete potřebovat vyčarovat úsměv na rtech, pohlédněte do zmatených očiček tohoto pásovce. Nikdy neprotestuje a vždycky vás dokáže rozesmát. Krabákopásovce má prostě každý rád. Cena: 125 |
Krabákopásovec žlutý Krabákopásovec vás vždycky dokáže rozveselit. Až někdy budete potřebovat vyčarovat úsměv na rtech, pohlédněte do zmatených očiček tohoto pásovce. Nikdy neprotestuje a vždycky vás dokáže rozesmát. Krabákopásovce má prostě každý rád. Cena: 125 |
Modrý lávový maják Poslední (alespoň myslíme) ze série lávových majáků od Hustosvětel a. s. Cena: 100 |
Purpurový lávový maják Výtvor společnosti Hustosvětla a. s. Prý jich mají celou řadu. Jedná se o moderní provedení tradiční lávové lampy se zdánlivě přátelskou září. Její design působí mimozemsky a zároveň minimalisticko-moderně. Vdechněte svým místnostem špetku parádního retrostylu pomocí tohoto osvětlovacího kousku, který bude všem připadat jako z vesmíru. Cena: 100 |
Růžový lávový maják Výtvor společnosti Hustosvětla a. s. Prý jich mají celou řadu. A mysleli to vážně! Potřebujete do života více růžové? Tento lávový maják tuto potřebu uspokojí. Cena: 100 |
Zelený lávový maják Výtvor společnosti Hustosvětla a. s. Prý jich mají celou řadu. Vdechne vašim místnostem špetku parádního retrostylu a přiméje všechny přemýšlet, odkud se tu vlastné vzalo. Cena: 100 |
Žlutý lávový maják Společnost Hustosvětla a. s. by byla ráda, kdybyste prozkoumali všechny hlubiny žluté barvy s tímto modelem z jedinečné série lávových majáků. Žluté tóny pomohou v relaxaci a vytvoří atmosféru pro hustovečer. Cena: 100 |
Nádherně praštěná karnevalová ponožka: kyklop Nádherně praštěná karnevalová ponožka je dokonalou dekorací, která doplní dům plný eklektických umění. Baví vás sbírat suvenýry ze všech míst, která jste navštívili? Co by mohlo být lepší než tento hrůzu nahánějící kousek? Cena: 50 |
Nádherně praštěná karnevalová ponožka: mimozemšťan Nádherně praštěná karnevalová ponožka je dokonalou dekorací, která doplní dům plný eklektických umění. Baví vás sbírat suvenýry ze všech míst. která jste navštívili? Co by mohlo být lepší než tento hrůzu nahánějící kousek? Cena: 50 |
Nádherně praštěná karnevalová ponožka: mimozemšťan Nádherně praštěná karnevalová ponožka je dokonalou dekorací, která doplní dům plný eklektických umění. Baví vás sbírat suvenýry ze všech míst. která jste navštívili? Co by mohlo být lepší než tento hrůzu nahánějící kousek? Cena: 50 |
Nádherně praštěná karnevalová ponožka: tříklop Nádherně praštěná karnevalová ponožka je dokonalou dekorací, která doplní dům plný eklektických umění. Baví vás sbírat suvenýry ze všech míst. která jste navštívili? Co by mohlo být lepší než tento hrůzu nahánějící kousek? Cena: 50 |
Název |
---|
Čepička z alobalu Cena: 25 Veselé tričko Cena: 25 |
Simíci mohou obchodovat s vlastníkem "Obchodu se zajímavostmi", který má v tajné nabídce "Magnetickou kartu" za 250§ Simoleonů, která otevírá zapečetěné dveře v tajné laboratoři.
Simíci si mohou od majitele "Obchodu se zajímavostmi" koupit v tajné nabídce "Ochranný oblek" za 1.000§ Simoleonů, který se ještě musí opravit pomocí spor. Oblek pomůže ochránit Simíky před nebezpečnými spory, které se nacházejí v tajné laboratoři.
V neposlední řadě, si mohou Simíci přivydělávat tím, že budou hledat tajné spisy, a jeden spis se prodává za 10 §Simoleonů.
StrangerVille se nenazývá pro nic za nic. Když se přestěhujete do města, všimnete si, že obyvatelé tohoto města jsou trochu.... zvláštní. Tyto Simíci, kteří chodí po městě, jsou posedlí a nakaženi tajemnou nemocí, která ničí svět.
Simíci získají tuto záhadnou infekci, když konzumují Prazvláštní ovoce nebo vlezou do tajné laboratoře plné spor bez ochranného obleku. Tito Simíci mohou dostat vlastnost "Infikovaný", která dává emoci Posedlý každých 24 hodin.
Infikovaní Simíci se budou chovat zvláštně a nebudou schopni provádět většinu běžných úkolů, dokud vedlejší účinky infekce nezmizí. Mohou pěstovat Prazvláštní ovoce po celém světě a mít podivné interakce s jinými Simíky.
S infikovanými Simíky jsou k dispozici následující sociální interakce
|
I když nežádoucí účinky mohou zrušit, infekce ne. Jediný způsob, jak vyléčit Simíky z infekce, je vytvořit vakcínu proti infekci v tajné laboratoři.
StrangerVille je svět v herním balíčku The Sims 4: StrangerVille, který byl vydán dne 26. 2. 2019. Tento svět připomíná stereotypní venkovské pouštní město v jihozápadních Spojených státech, inspirovaný státem Arizona a Area 51.
StrangerVille je rozdělen do 3 sousedství s celkem 11 pozemků. "Strangervillské náměstí" je místo, kde místní lidé rádi chodí ven, "Stinná pole" je domovem bohatších místních obyvatel, a "██████ laboratoř" obsahuje hluboká temná tajemství.
StrangerVille zahrnuje 3 sousedství s předem postavených obytných a komunitních pozemků. Tato část průvodce vám poskytuje informace o všech pozemkách v každém sousedství.
Strangervillské náměstí je místo, kde místní tráví čas. V knihovně najdete vědce, v baru vojenský personál a poblíž parkoviště pro obytné přívěsy obchod s kuriozitami.
Můžete si tam koupit nezvyklé podivnosti a také tam najdete všechny informace, které potřebujete.
Nedotčené odloučené místo usazené na náhodní plošině. Stinná pole jsou domovem movitějších obyvatel StrangerVille. Nejste zvědaví, jak ke svému bohatství přišli?
Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává 1 novou sbírku zahradničení. Nová rostlina se nachází ve StrangerVille.
Název | Vzácnost | Cena |
---|---|---|
Prazvláštní ovoce Bizarre Fruit |
Vzácný |
1 |
Popis: Tohle prazvláštní ovoce zlověstně záři. Vypadá to, že v něm je nějaká živá spora... Asi byste ho neměli jíst. |
Existuje několik způsobů, jak sbírat Prazvláštní ovoce ve StrangerVille:
|
Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává jednu kariéru "Armáda".
Záhadné události ve StrangerVille přitáhly pozornost vojáků. Tvrdí, že je to jen náhoda, že vedle podezřelého kráteru postavili národní základnu StrangerVille a jasně nemají nic společného s laboratoří, která byla postavena uvnitř kráteru. Existuje jen jeden způsob, jak zjistit skutečnou pravdu... připojit se k jejich řadám a odhalit, co se skrývá ve vojenské kariéře.
Můžete si vybrat novou vojenskou kariéru ze svého telefonu nebo počítače. Pokud je váš Simík v současné době nezaměstnaný, stačí kliknout na tlačítko "Přidat se ke kariéře" v panelu Kariéry a zobrazit nabídku Kariér. Kariéra Armáda umožňuje vašemu Simíkovi pracovat z domova, nebo jít do práce na celý den. Obdržíte upozornění na telefonu hodinu před příchodem do práce. Armáda je kariéra v uzavřené budově.
Vojenská kariéra odemkne pro Simíka několik nových interakcí. Váš Simík může používat počítač k výzkumu historických bitev, Odesílat/Psát zprávy nebo požádat o magnetickou kartu (pro tajemství StrangerVille). Při interakci s ostatními Simíky mohou nyní používat vojenský pozdrav, salutovat, Inspirativní řeč nebo vyprávět válčené příběhy.
Klíčem k úspěchu ve vojenské kariéře je fyzička a disciplína. Abyste se dočkali povýšení, musíte předvést svou fyzickou zdatnost a také schopnost verbovat další Simíky a vést je. Stanete se nakonec polním maršálem, nebo se vydáte na kariérní dráhu plnou tajností ve snaze odhalit, co ostatní skrývají?
1) Čerstvý rekrut | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jako čerstvý rekrut Simík <Jméno> musí zapracovat na své fyzické zdatnosti, aby to ve vojenské kariéře někam dotáhl. |
||||||||||||
2) Podvojín | ||||||||||||
Vojíni tvoří základ každodenního provozu základny. Simík <Jméno> musí splnit všechny rozkazy, které dostane. Odměna: Vitrína na medaile, Srdce za statečnost |
||||||||||||
3) Skorodesátník | ||||||||||||
Desátníci jsou klíčem k zabezpečení základny. Simík <Jméno> začne trénovat a zlepšovat techniky cvičných zápasů, aby dokázal zastavit jakoukoli hrozbu, která by základnu mohla ohrozit. Odměna: Medaile za zvídavost, Nové oblečení |
||||||||||||
4) Podřadný seržant | ||||||||||||
Podřadní seržanti jsou mistry ve cvičných zápasech. Simík <Jméno> může své mistrovství předvést v souboji jeden na jednoho. Odměna: Ocenění za stavební inženýrství |
||||||||||||
5) Praporčík | ||||||||||||
Praporčíci prokázali, že zvládají všechna vojenská cvičení. Pokračujte ve zlepšování své fyzické zdatnosti a Simík <Jméno> bude brzy velet celým četám. Odměna: Ocenění Orlí zrak, Nové oblečení |
Když se stanete důstojníkem z povolání, budete získávat medaile a povyšovat v armádní hierarchii. Důstojníci mohou dosáhnout nejvyšší možné hodnosti a stát se polními maršály. Pracujte na svých vůdcovských dovednostech tím, že budete komandovat ostatní a udržovat si špičkovou fyzičku. Žádný polní maršál nemůže být v horší kondici než čerstvý rekrut!
6) Podporučík | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Poručíci prokázali, že mají na všechny fyzické výzvy, a tak teď mohou velet celým četám a trénovat je. jak nejlépe dovedou. Odměna: Vlajkový stožár pro vojenské účely, Letecké ocenění, Nové oblečení |
||||||||||||
7) Odvážný kapitán | ||||||||||||
Kapitáni jsou nejostřílenější veteráni bitev široko daleko. Simík <Jméno> je klíčovou součástí celého mužstva a musí udělat všechno, co je v jeho silách, aby celé mužstvo uspělo. Pokud Simík <Jméno> selže, ohrozí to celé jeho mužstvo. Odměna: Medaile za mimořádnou statečnost |
||||||||||||
8) Podplukovník | ||||||||||||
Podplukovníci velí celým praporům a snaží se zajistit, aby jejich mise proběhly úspěšně a bezpečně. Koordinace a taktická analýza jednotlivých misí je úkolem právě Simíka <Jméno>. Pokud svoji roli nezvládne, k neúspěchu je odsouzena i celá mise. Odměna: Upravený tréninkový bot B64, Medaile za disciplínu |
||||||||||||
9) Brigádní generál | ||||||||||||
Brigádní generálové odpovídají za přidělování misí různým oddílům. Simík <Jméno> už nechodí do pole. Jako brigádní generál musí naplánovat mise tak. aby proběhly bezpečně a úspěšně. Odměna: Medaile Taktický génius, Nové oblečení |
||||||||||||
10) Polní maršál | ||||||||||||
Polní maršál je nejvyšší armádní hodností. Simík <Jméno> prokázal vynikají znalosti taktiky přímo v poli a také schopnost efektivně vést a řídit. Simík <Jméno> může hrdě nosit frčky s vědomím, že je nejvýše postaveným důstojníkem v celé armádě. Odměna: Medaile za statečnost, Nové oblečení |
Jednotky tajných operací jsou nedílnou součástí armády, o které se ale veřejně nemluví. Budete muset provádět tajné úkoly, umisťovat štěnice a odposlouchávat nicnetušící Simíky. Budete vyslýchat všechny podezřelé jedince. Nikomu se nedá věřit, každý má něco za lubem. Věříte si na to?
6) Likvidátor dúkazů | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jako likvidátor důkazů musí Simík <Jméno> zlikvidovat veškeré stopy po přísně tajných dokumentech. Pokud by se jakýkoliv z důkazů dostal na veřejnost, způsobilo by to masovou paniku. Odměna: Letecké ocenění, Nové oblečení |
||||||||||||
7) Zadupávač konspirací | ||||||||||||
Zadupávači konspirací stojí v první linii při potlačování veškerých fám o konspiracích v celém městě. Pokud se začne mluvit o nějakém podivném fenoménu. Simík <Jméno> to musí zastavit. Odměna: Odposlouchávací zařízení, Medaile za mimořádnou statečnost |
||||||||||||
8) Vyšetřovatel v utajení | ||||||||||||
Vyšetřovatelé v utajení prokázali, že dokážou plnit přísně tajné mise. Simík <Jméno> musí prošetřit podivné události ve městě a také bude muset rozmístit štěnice a odposlouchávat nicnetušící spoluobčany. Odměna: Koberec s frčkami, Medaile za disciplínu, Nové oblečení |
||||||||||||
9) [TAJNÉ] | ||||||||||||
[TAJNÉ] Odměna: Medaile Taktický génius, Nové oblečení |
||||||||||||
10) Simík v černém | ||||||||||||
Simíci v černém jsou nejvýše postavení představitelé odvětví tajných operací. Na světě je jen několik málo Simíků v černém a Simík <Jméno> terfk této elitní skupině patří. Odměna: Medaile za statečnost, Nové oblečení |
Simíci ve Vojenské kariéře obdrží s každým povýšením jedinečnou medaili bez ohledu na to, které odvětví si vyberou. Medaile mohou být vystaveny v novém objektu pro medaile.
Název |
---|
Ocenění za vynikající technický výkon Kariéra: Armáda (1) Popis: Uděluje se za vynikající technické znalosti a výkony na bojišti. |
Srdce za statečnost Kariéra: Armáda (2) Popis: Uděluje se za sebeobětování a odvahu na bojišti. |
Medaile za zvídavost Kariéra: Armáda (3) Popis: Uděluje se za uvědomění, že život nemáme neustále pod kontrolou a že kromě nás existuje něco většího. |
Ocenění za stavební inženýrství Kariéra: Armáda (4) Popis: Uděluje se za vynikající technické a stavební dovednosti v poli. |
Ocenění Orlí zrak Kariéra: Armáda (5) Popis: Uděluje se za neobyčejné dobrý zrak a schopnost všimnout si v poli i těch nejmenších detailů. |
Letecké ocenění Kariéra: Armáda (6) Popis: Uděluje se za schopnost dokonale pilotovat raketu. |
Medaile za mimořádnou statečnost Kariéra: Armáda (7) Popis: Uděleno za předvedení statečnosti na poli plném chaosu. |
Medaile za disciplínu Kariéra: Armáda (8) Popis: Uděluje se za oddanost a vytrvalost, se kterými se to v armádě dá dotáhnout takhle daleko. |
Medaile Taktický génius Kariéra: Armáda (9) Popis: Uděluje se za špičkové provedení taktiky v akci. |
Medaile za statečnost Kariéra: Armáda (10) Popis: Nejvyšší vyznamenání, které můžete v armádě získat. Uděluje se za prokázání všeobecných znalostí na bojišti, schopnost verbovat jednotlivce a umění špičkového vůdcovství. |
Herní balíček The Sims 4: StrangerVille představuje nový předmět "Vitrína na medaile", která slouží na medaile.
StrangerVille je záhadný. Od podivných obyvatel až po záhadné události, je jen na vás, abyste zjistili, jak tento podivný svět přivést do normálního života. Odhalení tajemství StrangerVille může začít, tím že dokončíte všechny nové záhady v "Tajemství StrangerVille". Aspirace "Záhada StrangerVille" vám pomůže s příběhem.
Jakmile budete ve StrangerVille, tak vám vyskočí okno "Vítejte ve StrangerVille", kde se dozvíte, že je něco v nepořádku... něco se děje ve StrangerVille. To také naznačuje, že si máte promluvit s několika místních obyvatel, kde se dozvíte více informací. To nás přivádí k aspiraci "Záhada StrangerVille" přesněji k prvnímu milníku "Nový obyvatel".
1. Milník: Nový obyvatel
|
Dokončením tohoto milníku pomůže pokračovat v příběhu. Při interakci s obyvateli StrangerVille uvidíte možnost "Mluvit o StrangerVille". Většina speciálních interakci pro Vyšetřování StrangerVille má fialovou ikonu Prazvláštní rostliny. K plnění těchto úkolů stačí promluvit s pěti náhodnými Simíky. Jejich odpověď se objeví v oznamovacím okně a můžete zjistit informace z komentářů o kráteru a tajné laboratoři.
Všimněte si třech hlavních skupin obyvatel žijících a chodících ve městě: vědci, konspirační teoretici a vojenský personál. Tyto specifické obyvatelé můžete vidět po celém městě poměrně ve stejném oblečení.
Vědci budou oblečeni v bílém laboratorním plášti a oblečení najdete v "Informačním centrum StrangerVille (Knihovna)", konspirační teoretici mají kombinaci výstřední vesty a klobouku z cínové fólie a vojenský personál bude mít na sobě vojenské uniformy. Ve městě je nejoblíbenější místo "U Zvonů (Bar)", kde se scházejí místní vojenský personál. Pokud umístíte kurzor myši nad tyto Simíky, zobrazí se také červeném textu jejich jméno a do jaké skupiny patří.
K dokončení dalšího úkolu, budete muset častěji navštěvovat sousedství "Strangervillské náměstí" a vyhledat "Obchod ze zajímavostmi". Obchod se zajímavostmi je prodejní stánek, který se nachází vedle baru. Obchod vlastní Erwin Pries a prodává důležité předměty k dokončení vyšetřování. Chcete-li zobrazit aktuální prodej předmětů z obchodu, tak stačí vybrat možnost "Koupit zajímavosti...".
Chcete-li dokončit aspirační milník, můžete si zakoupit libovolný předmět, ale pro dokončení milníku je vhodnější zakoupit "Špionážní štěnici 51M5" nebo "Prazvláštní ovoce".
Pro závěrečný úkol tohoto milníku budete muset navštívit Tajnou laboratoř umístěnou v kráteru mimo město. Váš Simík může vstoupit do tajné laboratoře přes poškozenou část oplocení za hlavní budovou a můžete se dostat do budovy přes odemčené boční dveře. Místo vypadá, že bylo opuštěné ve spěchu. Uprostřed budovy najdete velké zesílené dveře s bezpečnostním přístupovým panelem. Simíci by měli na těchto dveří použít interakci "Prozkoumat", aby dokončili poslední část milníku.
Pro další milník je vaším cílem získat magnetickou kartu k otevření zabezpečených dveří, které Simík prozkoumal. Jakmile budete zkoumat zamčené dveře, všimnete si, že je několik hromádek papírů rozházených po celé budově a mají červené obrysy. To znamená, že můžete začít s dalším milníkem: Získat 15 důkazů.
2. Milník: Osobní špion
|
Existuje několik způsobů, jak nasbírat důkazy po celém městě. Nejjednodušší způsob, jak začít, je kliknout na jednu z prazvláštních rostlin a vybrat interakci "Vyfotit". Tento způsob je jediný typ důkazu, který můžete sebrat pouze jednou, i když můžete tyto důkazy odstranit ze Simíkova inventáře a pořídit další fotku.
Hledání hromádek a krabic kolem tajné laboratoře je rychlejší způsob, jak nasbírat spousty důkazů. Tyto důkazy jsou náhodné, ale vždy něco najdete. Pokud Simíci mají dovednost Programování na 3. úrovni nebo vyšší, mohou se pokusit o hacknutí počítačů kolem tajné laboratoře, aby získali další důkazy. To však nevede vždy k nalezení důkazů a počítač se po jednom pokusu automaticky rozbije (počítač lze opravit).
V městské knihovně můžete kliknout na polici a vybrat "Hledat v archivu". Trvá to o něco déle, jak si Simík přečte jednu z archivů, a také nezaručuje důkaz. V oznamovacím okně o historii StrangerVille je však několik neoficiálních důkazů. Další metodou získávání důkazů je seznámit se s místními obyvateli ve StrangerVille, dokud nebudete mít dostatek přátelství k "Požádání o důkaz pro vyšetřování ve StrangerVille".
Posledním způsobem, jak nasbírat důkazy, stačí použít "Špionážní štěnici 51M5" k vytvoření záznamu z komentářů. Funguje pouze na vědce, vojenský personál a konspiračních teoretiků. Pro normální Simíky to nebude považované za důkaz, ale může být použito k vydírání Simíků. Pro více informací o Špionážní štěnici se nachází v Interaktivních objektech.
Jakmile Simík získá 15 důkazů, je na čase vytvořit dokumentaci. Klikněte na hromadu důkazů v inventáři Simíka a vyberte "Sestavit tajný spis". Dalším způsobem, jak získat tajný spis, se nachází v šifrovaném zařízení USB (důkaz) při prohledávání tajné laboratoře. Pokud má Simík dovednost Programování na 10. úrovni může pomocí interakce "Dešifrovat" USB k získání tajného spisu.
Sestavit tajný spis o StrangerVille je úkolem druhého milníku, ale pro získání magnetické karty není nutný. Simíci, kteří se připojili k Vojenské kariéře a mají 5. úroveň nebo vyšší, mohou použít počítač k vyžádání magnetické karty. Pokud bude žádost schválena, bude doručena do 2 dnů. A nakonec Simíci, kteří mají velký vztah s vědci nebo vojenskému personálu, může požádat o magnetickou kartu.
Jakmile váš Simík získal magnetickou kartu, tak se můžete vrátit do tajné laboratoře a dokončit závěrečný úkol milníku k otevření uzamčených dveří. Simíci pak budou moci jít do nižšího patra laboratoře, ale nedá se tam dýchat s tajemnými spory, což ztěžuje dýchání.
Otevřít uzamčené dveře v tajné laboratoři je základem pro třetí část vyšetřování a uvolnění do atmosféry tajemné spory. Toxiny zaplní vzduch venku a obloha bude tajemně děsivá. Simíci si budou muset promluvit s několika lidmi ve městě, aby mohli projít hlouběji do tajné laboratoře.
Pro třetí milník je cílem sestavit ochranný oblek k procházení toxické chodby v tajné laboratoři. K tomu budete potřebovat Detektor infekce.
3. Milník: Vyšetřovatel patogenů
|
Detektor infekce se dá získat rozhovorem s vojenským personálem ve městě. Jednoduše se stačí "Zeptat se na spory v laboratoři" a zmínit se, že nedávno dostali "Detektor infekce". Pak máte několik možností, jak je přesvědčit, aby vám dali svůj "Detektor infekce". Pokud jste ve Vojenské kariéře, můžete dokonce použít hodnost pro získání Detektoru infekce.
Poté, co byl Detektor infekce pořízen, může Simík detekovat oblast pro spory. Musíte posbírat 15 shluků spor pro dokončení prvního úkolu. Spory se nacházejí ve městě, ale Simík málokdy najde více než jednu sporu. Je mnohem jednodušší navštívit tajnou laboratoř a prohledat vnější oblast v blízkosti prazvláštních rostlin. To může přinést až pět spor na detektoru, a dostat se k požadovanému cíli 15 spor mnohem rychleji.
Jakmile Simík posbírá 15 shluku spor, mohou použít analyzátor chemikálií v tajné laboratoři ke "Sestavit data profilu infekce". Dále by sis měl promluvit s jedním z vědců ve městě na "Otázku o sporách v laboratoři". Poté budou informovat Simíka, že mohou vytvořit dýchací filtr s daty profilu k ochraně Simíků před infekcí.
Pokud má Simík dostatečně vysoké přátelství, může použít interakci "Požádat o vyrobení filtru proti sporám" a dát vědci údaje o datech profilu. Vědec pak vyrobí filtr spor a pošlou ho prostřednictvím pošty.
Zatímco Simík čeká na filtr spor, měli by se vydat do Obchodu se zajímavostmi a zeptat se Erwin Priese na spory v laboratoři. On bude vědět o co se jedná a nabídne vám k prodeji Ochranný oblek. Ochranný oblek pak bude k dispozici ke koupi v jeho tajné nabídce za 1,000§ Simoleonů.
Jakmile Simík získá ochranný oblek, může si ze schránky vzít Filtr na spory a kliknout na předmět v inventáři, aby spojili ochranný oblek s filtrem proti sporám. Nyní máte upravený ochranný oblek, který umožní projít Toxickými spory v tajné laboratoři. Vyberte si oblek v inventáři Simíka a klikněte na "Obléknout si ochranný oblek".
Nyní, když máte upravený ochranný oblek, můžete prozkoumat hlouběji tajnou laboratoř. Pro otevření dvou dalších zabezpečených dveří v tajné laboratoři je zapotřebí magnetická karta. Jakmile se dostanete na druhé zabezpečené dveře můžete odhalit zdroj infekce v podivném StrangerVille: Pramatka rostlin.
Gratulujeme, odhalili jste velké tajemství pod městem. Nyní je na vás, abyste zastavili Pramatku a zachránili svět... nebo ne.
Nyní, když jste se dostali ke zdroji infekce. Co teď? Je načase, odstranit Pramatku rostlin a jednou provždy se zbavit její infekční cesty. Pro závěrečnou část tohoto vyšetřování se Simíci budou muset naučit, jak vytvářet vakcíny, najímat další Simíky, aby porazili Pramatku.
4. Milník: Hrdina StrangerVille
|
Když Simík objeví Pramatku rostlin hluboko v tajné laboratoři, odemkne se schopnost vytvořit experimentální vakcínu v analyzátoru chemikálií. Experimentální vakcína vyžaduje 5 shluku spor a 1 prazvláštní ovoce.
|
Experimentální vakcíny mohou být testovány na Simíkách, kteří mají emoci "Posedlý". Tito Simíci budou vždy okamžitě omdlévat jako reakci na vakcínu,ale to nezaručuje, že bude infekce zrušena. To může trvat déle s několika pokusů experimentální vakcíny na posedlé Simíky.
Po úspěšném vyléčení Simíka z jejich posedlého stavu pomocí experimentální vakcíny, můžete vytvořit novou vakcínu proti infekci v analyzátoru chemikálií. Vakcína na Simíkách bude léčit a ochraňovat před infekcí.
Stejně jako experimentální verze vyžadují vakcíny proti infekci pět shluku spor a jedno Prazvláštní ovoce, aby se vakcína mohla vytvořit. Nepoužité experimentální vakcíny mohou být převedeny také na vakcíny proti infekci na analyzátoru chemikálií.
Když vstoupíte do nejhlubší části suterénu v tajné laboratoři, budete přivítáni velkou Pramatkou rostlin. To ona šířila infekci svými spory, což způsobilo, že Simíci všude kolem StrangerVille se stali posedlými. Nyní je na vašem Simíkovi, aby objevil vakcínu a najal skupinku lidí, aby vám pomohli porazit zdroj této infekce.
Když se Simík poprvé setká s Pramatkou rostlin, nebude si jist, co má udělat. Jestli s ní bojovat? Komunikovat? Existuje několik předběžných věcí, které je třeba zapamatovat při jednání s pramatkou. Pro začátek může Simík vybudovat vztah s Pramatkou. Při první interakci "Pokusit se komunikovat" bude pramatka docela nespokojená a okamžitě nastaví vztah k opovržení.
|
Simík může pracovat na tom, aby pozitivně změnil vztah s Pramatkou pomocí komunikující interakce. Pozitivní vztah nejen zlepšuje přátelství, ale také odemyká zvláštní interakce s Pramatkou.
Níže je uveden seznam interakcí s Pramatkou:
|
Jak vidíte, existuje spoustu interakcí, které čekají na vaše Simíky, když konečně navštívíte Pramatku. To, co se rozhodnou pro svůj vztah je jiný příběh. Jestli Simíci chtějí jít ještě dál a zničí Pramatku pro dobro, je na čase připravit se na boj.
Je čas zachránit StrangerVille. Pokud váš Simík chce pomoci obyvatelům StrangerVille a vymýtit infekci, vaši Simíci budou muset bojovat s Pramatkou. Není to snadný úkol, ale s malou pomocí a některými infekčními vakcínami mohou Simíci vyléčit StrangerVille.
Boj s Pramatkou rostlin lze vybrat pouze tehdy, pokud aktuální Simík nemá vlastnost infikovaný. Simíci se mohou chránit tím, že nebudou jíst "Prazvláštní ovoce", a tím, že si při vstupu do tajné laboratoře oblečou "Ochranný oblek". Nyní Simíci mohou léčit sebe a ostatní tím, že vytvoří infekční vakcíny v "Analyzátoru chemikálií".
Použití vakcín proti infekci na jiných Simíkách jim umožní, aby byli rekrutováni do boje s Pramatkou rostlin. To je ochrání před nakažením a připojením se k temné straně. Pokud však nemáte dostatečný vztah se Simíkem a snažíte se rekrutovat, budou s vámi i tak bojovat. Nejlepší je, když se nejprve stanete přáteli s očkovanými Simíky, než je požádáte, aby položili svůj život.
|
Boj s Pramatkou rostlin zahrnuje vašeho Simíka a jeho tým obklopující okolo rostliny a snaží se na ní zaútočit postřikovačem a očkovacími látkám, aby vyřešily dávali co největší poškození. Pramatka však bude bojovat s pomstou, takže buďte připraveni v případě, že váš tým nakazí.
Během boje s Pramatkou rostlin budete muset věnovat pozornost dvěma pruhy v levé horní části obrazovky. Žlutý pruh nahoře je bar zdraví Pramatky rostlin a růžový pruh je úroveň infekce vašeho týmu. Pokud se růžový pruh naplní, váš tým prohraje boj.
|
Při boji s Pramatkou rostlin jsou k dispozici následující interakce:
|
Pokud se váš tým stane příliš nakaženým a ztratí boj, tak Pramatka rostlin pozvedne váš tým Simíků a zabouchne je do země. Můžete se však vždy pokusit znovu bojovat s použitím jiné taktiky, s více vakcín a různých spojenců.
Když dokážete použít dostatek škod na Pramatka a ona je poražena, tak se zhroutí a zemře. Jakmile se to stane, tak StrangerVille bude bez infekce a vrátí se do normálu. Simíci už nebudou posedlý, nebudou existovat žádné další spory pokrývající StrangerVille a Prazvláštní rostliny zmizí. Co dělat dál? To je na tobě.
Volba opustit poraženou Pramatku a nechat mrtvou navždy je jedním ze způsobů, jak ukončit příběh, ale co když chcete hrát dál? Je na čase se s matkou spojit.
Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává nový způsob, jak nechat Simíky zemřít: Smrt Pramatkou rostlin. Tato smrt nastane pro Simíky, kteří jsou zabitý Pramatkou rostlin při boji v tajné laboratoři. Jelikož je Pramatka rostlin nesmírně silná, Simíci, kteří se s ní snaží bojovat sami, budou stále v emoci Trochu mimo. Pokoušet se o opětovaný boj s Pramatkou rostlin v tomto omámeném stavu bude mít za následek, že Simík bude sežrán a zabit.
Když se Simík stane duchem, který zemře v důsledku toho, že byl sežrán Pramatkou rostlin, tak bude mít okolo sebe vznášející shluk spor. Dostanou také zvláštní vlastnost "Sežraný pramatkou" (nezjistil jsem přesný název), která jim poskytuje nulovou potřebu.
Příběh pokračuje. Dokonce i když je matka poražena a zanechána mrtvá, tak to neznamená, že by ji mohli Simíci vrátit k životu. Je to dobrý nápad? To záleží jen na tobě.
Jakmile je Pramatka poražená, Simíci ji mohou vrátit k životu. Jediný způsob, jak oživit Pramatku, je použít interakci "Oživit Pramatku rostlin". Tato interakce je k dispozici pouze tehdy, když mají Simíci ve svém inventáři Prazvláštní ovoce. Nabídnete ovoce a Pramatka se vrátí zpět!
Možná si myslíte, že se okamžitě vrátí do StrangerVille infikovaný Simíci, ale to se nestane. Protože Simíci porazili a přivedli zpět Pramatku rostlin, a budou mít nyní k dispozici další interakce: "Požádat o podivnosti".
Tato interakce nabízí Simíkům způsob, jak snížit a zvýšit úroveň infekce, kterou Pramatka rozšířila do StrangerVille. Úrovně podivnosti jsou standardně nastaveny na "Vypnutý", takže injekční spory nebudou znovu kontaminovat město a jeho obyvatele. To neznamená, že Simík nemůže udělat epidemii kolem StrangerVille.
Po oživení Pramatky rostlin jsou k dispozici následující interakce:
|
Herní balíček The Sims 4: StrangerVille přidává řadu nových interaktivních objektů. Tyto objekty umožňují nové interakce, které nebyly dříve k dispozici ve hře.
Odposlouchávací zařízení umožňuje Simíkům sbírat důkazy, vydírat jiné Simíky a získávat dovednost Logika, tím že použije špionážní štěnice a tajně odposlouchává, co říkají Simíci.
Chcete-li použít toto zařízení, musí Simík zakoupit Špionážní štěnici 51M5 a umístit na jiné Simíky. Špionážní štěnice 51M5 lze koupit za 25§ Simoleonů v Obchodě se zajímavostmi nebo přímo z Odposlouchávacího zařízení. Odposlouchávací zařízení stojí 500§ Simoleonů v režimu nákupu. Se špionážní štěnicí může Simík provádět interakci "Nasadit štěnici" na jiném Simíkovi.
Režim Nákupu: Koníčky a dovednosti - Sport
Kurátorská skříňka od Uličkospolu (2.000§)
Jakmile je Simík odposloucháván, tak se na přístroji odemkne interakce "Odposlouchávat". Pokud děláte vyšetřování ve StrangerVille, tak Simík, kterého odposloucháváte jako jsou vědci, vojenský personál, konspirační teoretici nebo posedlý Simíci), tak můžete získat tajné spisy jako důkaz tajné dokumentace.
|
Pokud však nasadíte štěnici na Simíka, který není součástí vyšetřování ve StrangerVille, tak můžete získat základní zvukový záznam.
Nahrávky přes odposlouchávací zařízení mohou být použity k vydírání Simíka. Potřebujete nějaké peníze navíc a zaplatit nějaké účty? Tak můžete nahrávky vyměnit Simíkovi za peníze. Vyděšený Simík z toho nebude spokojený, ale někteří Simíci jsou ochotni zaplatit, aby si udrželi svou nedotčenou reputaci.
Herní balíček The Sims 4: StrangerVille představuje nový předmět související s Atletikou. Tréninkový bot je pro Simíky skvělým způsobem, jak zvýšit dovednost Atletika, a také slouží jako úkol pro Simíky, kteří mají Vojenskou kariéru. Ve hře jsou dvě verze, jedna se dá koupit v režimu nákupu a druhou získáte při Vojenské kariéře, která se odemkne na 8. úrovni v odvětví Důstojník.
Režim Nákupu: Koníčky a dovednosti - Sport
Tréninkový bot B64 (500§)
Upravený tréninkový bot B64 (750§)
K dispozici jsou následující interakce:
|
Herní balíček The Sims 4: StrangerVille obsahuje celkem 114 nových předmětů v režimu Nákupu a Stavby.
110x Režim nákupu / Režim stavby
(4x Připravené místnosti)
Nová lekce (Láska volá)
11. září 2024Sbírky domácnosti (Krásy křišťálu)
3. července 2024Nová lekce (Krásy křišťálu)
27. června 2024Nové Aspirace (Krásy křišťálu)
27. června 2024
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm