Rodinný život - Lekce | The Sims 4 CZ

Rozšíření: The Sims 4 Rodinný život IkonaRodinný život


DeadKarlos | 11. září 2023 | Návštěvnost 1443

 

Vytvořit Simíka je herní režim, kde (jak jste už asi uhodli) se vytvářejí Simíci!

Můžete tu Simíkům upravovat vzhled, identitu, osobnost, vztahy a další prvky! Co takhle vytvořit si sebe a svoje kamarády nebo zkusit vytvořit nejjedinečnějšího Simíka, jakého si dokážete představit?

 

V levé nabídce si vyberete zvolíte téma, o kterém chcete vědět víc.

 

 

 

Milníky

Část: 1

Milniky - Část 1

Milníky zvěčňují klíčové okamžiky simíkovských životů a umožňují vám vzpomínat na jejich cestu. Milníky můžete brát spíš jako soubor zážitků než jako seznam úkolů, které si musíte odškrtnout. Simíci nemusí splnit všechny.

Dosažení některých milníků může mít vliv na chování a náladu Simíků, můžete za ně získat speciální pamětní předměty a také si zpřístupnit nové interakce.

Část: 2

Milniky - Část 2

Všichni Simíci mohou dosahovat milníků z kategorií Poprvé, Život a Společenskost, přičemž kojenci a batolata mají k dispozici i další kategorie spojené s učením se a rozvojem.

Na panelu Simologie uvidíte nedávno splněné milníky v rámci životního období svého Simíka. Když Simík dosáhne nějakého milníku, objeví se v odpovídající kategorii. Podržením kurzoru na ikoně se o milníku dozvíte víc. Kliknutím na Zobrazit milníky se dostanete k dosaženým milníkům z celého simíkovského života.

Část: 3

Milniky - Část 3

Někdy, podle toho, v jaké životní situaci Simík zrovna je, se na panelu Simologie mohou zobrazit odhalitelné milníky, které vám dávají rady. jak jich dosáhnout.

Simíci milníků dosahují po celý svůj život: od fundamentálních kojeneckých ůkonů až po odchod do důchodu. Prožívejte se svými Simíky stále nové věci a objevujte, co všechno dokážou!

 

 

Kojenecké milníky

Část: 1

Kojenecké milníky - Část 1

Kojenecké milníky jsou velké okamžiky, kdy se malí Simíci naučí něčemu novému a okusí život. Některé kojenecké milníky vychází z přirozeného rozvoje a socializace, zatímco k jiným vedou interakce specificky určené k dosažení milníků. Stejně jako u klasických milníků jsou i milníky batolecí hlavně o cestě, která vede k výchově batolete.

Batolata mohou dosahovat milníků z kategorií Poprvé. Společenskost, Hrubá motorika a Jemná motorika.

Část: 2

Kojenecké milníky - Část 2

Postupem času a dosahováním dalších kojeneckých milníků kojencům i jejich pečovatelům zpřístupníte nová chování a nové interakce. Například platí, že když kojenci pokročí v milnících z kategorii Hrubá motorika, získají potřebu zábava, která otevírá nové možnosti hraní si s různými objekty, což vašemu kojenci dodá na spokojenosti.

Když dosáhnete pokročilejších kojeneckých milníků, váš kojenec bude mít při zestárnutí v batole náskok v dovednostech.

Část: 3

Kojenecké milníky - Část 3

I když společenských milníků mohou dosahovat všichni Simíci, společenské milníky kojenců jim pomáhají v emocionálním a verbálním rozvoji. Tyto milníky jim umožní lépe vyjadřovat sami sebe a také navazovat vztahy s ostatními Simíky. Čím většího počtu společenských milníků dosáhnou v kojeneckém věku, tím lepší budou mít jako batolata dovednost komunikace.

Začít můžete tím. že ostatní Simíci budou na kojence používat přátelské interakce. Postupem času začnou kojenci verbálně reagovat na ostatní Simíky. hračky, plyšáky, a dokonce i v situacích, kdy ochutnají nové jídlo.

Část: 4

Kojenecké milníky - Část 4

Dosahováni' milníků z kategorie Jemná motorika kojencům umožňuje posilovat menší svaly a učit se preciznějším a lépe kontrolovaným pohybům rukou. Tyto milníky mají vliv na to. jak kojenci pracují s hračkami a jídlem na vysoké židli. Čím více milníků z kategorie Jemná motorika dosáhnou, tím pokročilejší bude jejich batolecí dovednost myšlení.

Používání hrací podložky Takhle se na hraní musí je skvělým způsobem, jak začít pracovat na posilování těch malých svalíků. Jakmile si kojenec osvojí základy, můžete dále pokročit pomocí hraček z krabice s hračkami, dětských skládaček a domečků pro panenky.

Část: 5

Kojenecké milníky - Část 5

Dosahování milníků z kategorie Hrubá motorika kojencům umožňuje rozvíjet svaly celého těla pro obecnou pohyblivost a koordinaci. Čím více milníků z kategorie Hrubá motorika kojenci dosáhnou, tím lepší bude jejich batolecí dovednost pohyb.

Zpočátku všichni kojenci potřebují k mobilitě ostatní Simíky a dosahování těchto milníků jim v pomůže v osvojení samostatného pohybu. Jakmile se naučí sedět, mohou se posunovat do blízkého okolí. Když se naučí plazit, mohou kojenci okusit nezávislost a vzrušení, které okolní svět nabízí!

Začít můžete tím. že pečovatele pošlete provozovat společné bříškování. které najdete v kategorii Aktivity pod přátelskými interakcemi. Dosahováním dalších milníků si postupně zpřístupní více interakcí, které jim pomohou procvičovat a posilovat svaly!

 

 

Nošení kojenců

Část: 1

Nošení kojenců - Část 1

Nosítka na záda jsou skvělým doplňkem pro rodiny s kojenci, které jsou stále v pohybu. Nosítka uvolní teenagerům a starším dospělým ruce, takže mohou dělat různé jiné aktivity, mezi které patří i nošení dalšího kojence nebo batolete!

Pomocí kategorie Péče o dítě (po kliknutí na kojence) si můžete vybrat z různých barev pomocí volby Nastavit preferované nosítko na záda v koláčové nabídce.

 

 

Předměty k péči o kojence

Část: 1

Předměty k péči o kojence - Část 1

Pečovatelé teď mohou přebalovat kojence a batolata u přebalovacích pultů! V režimu nákupu si můžete zakoupit různé přebalovací pulty, a to buďs košem na pleny nebo bez něj. Pokud necháte kojence dlouho nepřebaleného, může se začít potýkat s vyrážkou.

Část: 2

Předměty k péči o kojence - Část 2

Kojenci se mohou učit prostřednictvím interakcí s hrací podložkou. Pečovatelé mohou s kojencem navazovat vztah společným hraním nebo trávením času na hrací podložce. Kojenci postupně dosahují milníků, nakonec se naučí hrát si sami a také začnou projevovat nová zajímavá chování. Zkuste společné bříškování, které kojenci pomůže milníků dosáhnout rychleji!

 

 

Kojenecké a batolecí výstřelky

Část: 1

Kojenecké a batolecí výstřelky - Část 1

Kojenci a batolata jsou jedineční! Vedle vlastností začínají kojenci a batolata také s celkem třemi skrytými výstřelky. Tyto výstřelky mají vliv na chování Simíků v jejich aktuálním životním období. Když k danému chování dojde, bude výstřelek automaticky odhalen. Po objevení výstřelků si je můžete prohlédnout na panelu Simologie v sekci Vlastnosti.

 

 

Dětská sebedůvěra

Část: 1

Dětská sebedůvěra - Část 1

Všechny simíkovské děti mají určitou úroveň sebedůvěry. Sebedůvěra začíná na neutrální úrovni, ale v průběhu dětství se může posílit nebo oslabit. Silná a slabá sebedůvěra mají vliv na náladu dítěte a také mohou mít trvalý efekt na sebevědomí v průběhu celého života.

Sebedůvěra simíkovských dětí se může posílit nebo oslabit v závislosti na vylepšování dovedností, školních výkonech, pozitivních a negativních společenských interakcích, úspěších a selháních při dovednostních aktivitách a dalších činnostech. Na sebedůvěru dětí má vliv také kritika a chvála jejich pečovatelů.

Aktuální úroveň sebedůvěry si můžete prohlédnout na panelu Simologie v podobě dočasné vlastnosti.

Část: 2

Dětská sebedůvěra - Část 2

Simíci s neutrální sebedůvěrou se stále ještě snaží přijít na to. jaký pocit mají ze svých vlastních schopností. Při získání nebo ztrátě sebedůvěry je snadné je povzbudit, ale také odradit. Simíci s neutrální sebedůvěrou při zestárnutí v teenagera nebudou mít ani silné, ani slabé sebevědomí.

Část: 3

Dětská sebedůvěra - Část 3

Simíci se slabou sebedůvěrou častěji obdrží náladovku Strach z vlastní nedostatečnosti, ztráta sebedůvěry je stresuje a také začnou být v rozpacích, pokud je jejich pečovatelé kritizují. Podpora je pro tyto Simíky naprosto nezbytná. Pokud se slabé sebedůvěry nezbavíte, po zestárnutí v teenagera se promění ve slabé sebevědomí.

Část: 4

Dětská sebedůvěra - Část 4

Simíci se silnou sebedůvěrou se naučili věřit sami v sebe. Snadno se jim daří sebedůvěry dosahovat, a to i v případech, kdy se musí poučit z vlastních chyb. Pokud se ale stanou terčem kritiky, budou se cítit ublíženě stejně jako ostatní. Po zestárnutí v teenagera se silná sebedůvěra promění v silné sebevědomí.

 

 

Přespání

Část: 1

Přespání - Část 1

Přespání je nový typ události, při kterém členové rodiny nebo kamarádi na předem daný časový úsek přespávají u vašich Simíků doma. Jelikož se jedná o vícedenní událost, je vhodné zajistit, aby měli hosté kde spát.

V domácnosti může probíhat jen jedno přespání současně. Ostatní události, jako jsou oslavy narozenin nebo svatby, je možné uspořádat i v průběhu přespání! Když uspořádáte přespání, můžete si s hosty povyprávět ještě před vypuknutím té velké události.

Část: 2

Přespání - Část 2

Přespání můžete zahájit pomocí kalendáře, telefonu nebo panelu vztahů. Před potvrzením je vždy rozumné překontrolovat seznam hostů a délku celé akce. Občas mohou přespání zorganizovat také Simíci mimo vaši domácnost a telefonicky vás na něj pozvat!

Během přespání můžete hosty požádat, aby v domácnosti přiložili ruku k dílu. nebo si prostě pobyt jen tak užívali. Rozhodnutí je na vás!

Část: 3

Přespání - Část 3

Naplánované nebo aktuálně probíhající přespání můžete kdykoliv zrušit pomocí kalendáře.

 

 

Domeček na stromě

Část: 1

Domeček na stromě - Část 1

Simíci si teď mohou postavit svůj vysněný domeček na stromě! Začít mohou zakoupením základny domečku na stromě v režimu stavby. Zkuste třeba základnu domečku na stromě Dřevo!. Po zakoupení základny mohou Simíci ve věku teenagerů a starší začít se stavbou domečku na stromě. Po zahájení výstavby mohou ručky k dílu přiložit všichni Simíci ve věku dítěte a starší.

Po dostavění domečku na stromě se Simíci s dovedností kutilství na dostatečné úrovni mohou pokusit domeček vylepšit o zábavné doplňky, jako jsou skluzavka nebo zvonek. Děti si také domeček mohou vyzdobit podle svých zájmů.

Část: 2

Domeček na stromě - Část 2

Objekty, které je možné umístit na plošinu postaveného domečku na stromě, najdete vyhledáním Umístitelné v domečku na stromě v katalogu režimu stavby. Mezi těmito objekty najdete dětské hračky, některé nástroje, hrací stolek a další! Vzhledem k omezenému prostoru se některé z objektů vejdou pouze do některých částí domečku.

 

 

Rodinná dynamika

Část: 1

Rodinná dynamika - Část 1

Rodinná dynamika určuje fungování vztahů mezi dvěma členy domácnosti a rozhoduje o tom, jak se k sobě chovají, když jsou si nablízku. Různé rodinné vztahy umožňují vznik různých rodinných dynamik. Jakmile mezi sebou mají dva Simíci dynamiku, uvidíte, jak při společném trávení času získávají jedinečné náladovky. Také si budou sami o sobě vybírat interakce, které odpovídají charakteru dané dynamiky.

Část: 2

Rodinná dynamika - Část 2

Rodinnou dynamiku mezi dvěma Simíky v domácnosti můžete nastavit v nástroji Vytvořit Simíka na panelu Vztahy v domácnosti. Také je můžete přirozeně objevovat v režimu života během zážitků, kterými si Simíci společně projdou.

Chcete-li odstranit rodinnou dynamiku mezi vaším Simíkem a členem jeho rodiny, můžete si v obchodě s odměnami koupit lektvar Dynamikofuč. Simíci také mohou v režimu života zjistit, že jejich dynamika se na základě rozvoje jejich vztahů s rodinou změnila!

Část: 3

Rodinná dynamika - Část 3

Památeční krabička se výborně hodí nejen na uložení rodinných památek, ale také pomocí ní můžete změnit rodinnou dynamiku mezi dvěma Simíky.

Tento předmět najdete v režimu stavby a před použitím je třeba, aby ho důchodce označil za rodinnou památku. Jakmile se tak stane, Simíci pomocí něj mohou použít interakci Přemítat nad důležitostí rodiny.

 

 

Preference konverzačních témat

Část: 1

Preference konverzačních témat - Část 1

Preference konverzačních témat je možné nastavit v nástroji Vytvořit Simíka v sekci Má a nemá v oblibě. Když má Simík v oblibě konverzační téma, znamená to, že váš Simík má rád, když s ním ostatní Simíci tímto způsobem komunikují. Když Simík nemá konverzační téma v oblibě, znamená to, že váš Simík pravděpodobně odmítne interakci daného typu, když ji na něm jiný Simík provede. Například platí, že pokud váš Simík nemá v oblibě klepy, pravděpodobně bude negativně reagovat, když se s ním jiný Simík pokusí klepy probírat. Nijak mu to však nebrání v tom, aby sám klepy probíral s jinými Simíky.

Část: 2

Preference konverzačních témat - Část 2

Jednotlivá konverzační témata odpovídají různým podkategoriím interakcí z koláčové nabídky, kterou vidíte při interakcích s ostatními Simíky. Když zjistíte, jaké konverzační téma má nějaký Simík v oblibě, můžete snadno najít ty interakce, které se budou druhému Simíkovi líbit (a vyhnout se těm, které rád nemá).

 

 

Preference simíkovských charakteristik

Část: 1

Preference simíkovských charakteristik - Část 1

Preference simíkovských charakteristik je možné zvolit v nástroji Vytvořit Simíka v sekci Má a nemá v oblibě. Každý typ odpovídá kategorii, do které ostatní Simíci spadají na základě svých vlastností, toho. jaké aktivity mají a nemají v oblibě, a také na základě dalších aspektů svých osobností, které v životě získaly.

Například do kategorie peciválů patří Simíci s vlastnostmi, jako jsou samotářství nebo knihomolství. ale také Simíci. kteří mají v oblibě psaní nebo mají v oblibě vaření. Čím více různých charakteristik Simíci mají a nemají v oblibě, tím různorodější jejich kompatibilita s ostatními Simíky bude!

Část: 2

Preference simíkovských charakteristik - Část 2

Při setkání s jiným Simíkem se charakteristiky, které Simíci mají a nemají v oblibě, spojí v sociální kompatibilitu, která může nabývat jedné z pěti úrovní: hrozná, špatná, neutrální, dobrá nebo úžasná. Toto celkové skóre kompatibility bere v úvahu, co OBA Simíci mají a nemají v oblibě!

Pokud mezi Simíky vznikne jiná než neutrální kompatibilita, uvidíte ji u obou Simíků na panelu vztahů v režimu života. Simíci s vyšší kompatibilitou snáze navážou přátelství, zatímco Simíci s kompatibilitou horší se budou při rozvoji vzájemných vztahů potýkat s nezanedbatelnými obtížemi.

 

 

Sebeobjevování

Část: 1

Sebeobjevování - Část 1

Simíci ve věku od mladých dospělých až po důchodce mohou prožít okamžik sebeobjevení. při kterém objeví novou vlastnost, která jim může sednout. V takových chvílí Simíci dostanou možnost přijmout novou vlastnost osobnosti nebo vyměnit vlastnosti osobnosti za jinou (pokud jsou v konfliktu). V rámci sebeobjevování budou Simíci moci přijmout až tři takové okamžiky.

Část: 2

Sebeobjevování - Část 2

K okamžikům sebeobjevení dochází v závislosti na aktivitách a nedávných životních zážitcích Simíků. Tyto okamžiky jsou zcela volitelné a můžete seje rozhodnout přijmout, ale také je odmítnout. Sebeobjevování je možné pro všechny Simíky zcela vypnout v nastavení hry.

 

 

Krize středního věku

Část: 1

Krize středního věku - Část 1

U dospělých Simíků může dojít ke krizi středního věku. která nějakou dobu trvá. Krize má vliv na to. co chce daný Simík dělat, a objevuje se ve čtyřech různých variantách.

Část: 2

Krize středního věku - Část 2

Po vypuknutí krize středního věku budou mít Simíci různé tužby, které si budou chtít splnit. Najdete je na panelu aspirací. Tyto tužby jsou sice volitelné, ale jejich splněním zkrátíte trvání krize. Po splnění tužby se objeví jiná. Po splnění určitého počtu tužeb bude krize středního věku kompletně zažehnána.

 

 

Společenské aktivity

Část: 1

Společenské aktivity - Část 1

Slavnostní centrum v Gilbertových zahradách je místem konání řady nových společenských aktivit, do kterých se mohou Simíci zapojit!

Na herních stolech najdete novou hru s destičkami zvanou simble. Také tu můžete skládat skládačky. Obě hry se dají hrát i na herních stolech, které můžete zakoupit v režimu stavby.

V parku se nachází i pěšiny, kam se můžete s kamarády i s rodinou vydat a kochat se při tom výhledem na park.

Část: 2

Společenské aktivity - Část 2

Skládačky můžete vybírat z nejrůznějších kategorií a liší se také obtížností. Záleží na tom. jakou velikost si zvolíte. Okolní Simíci se mohou přidat ke skládání nebo si jen prostě přisednout a povídat si. Dokončené skládačky je možné zarámovat a zavěsit na stěnu!

K dispozici je také volba Skládačka na míru podle vzoru, která Simíkům umožňuje vyfotit něco v jejich světě a poté z dané fotografie vytvořit skládačku!

Část: 3

Společenské aktivity - Část 3

Gilbertovými zahradami vedou tři trasy, na které se Simíci mohou vydat sami. nebo s doprovodem. Pustit se do toho můžete pomocí cedulí označujících začátek trasy.

Interakce běh a rychlochůze vám umožní trochu se protáhnout a zlepšit v atletice, zatímco přemítací procházka je spíš o pohodě.

 

 

 

 

NovinkyNovinky
Kolekce: The Sims 4 Domácí vaření IkonaThe Sims 4: Domácí vaření

21. března 2024
Výbava IkonaVýbava

29. února 2024
Rozšíření: The Sims 4 Koňský ranč IkonaThe Sims 4: Koňský ranč

18. února 2024
Cheaty: Koňský ranč IkonaCheaty: Koňský ranč

23. ledna 2024
Chestnut Ridge IkonaChestnut Ridge

5. prosince 2023

 

Aktivity stránekAktivity stránek

Recepty jídel (Domácí vaření)

21. března 2024

Nové Aspirace (Domácí vaření)

20. března 2024

Nová lekce (Domácí vaření)

20. března 2024

Zvířata (Koňský ranč)

15. února 2024

Nové Oblíbenosti (Koňský ranč)

23. ledna 2024

 

Aktualizace hryAktualizace hry
Patch 131 - 14. června 2022

1.89.214.1030 (Windows)
1.89.214.1230 (Mac)
1.60 (Console)

Patch 130 - 27. května 2022

1.88.228.1020 (Windows)
1.88.228.1220 (Mac)
- (Console)

Patch 129 - 24. května 2022

1.80.69.1030 (Windows)
1.80.69.1230 (Mac)
1.59 (Console)

Všechny aktualizace hry


 

KontaktyKontakt

Discord


 

OdkazyOdkazy

The Sims 4


The Sims 3


 

 

 

 

Discord

 

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm