Bonusová vlastnost |
Učenlivý |
Rozdělená Aspirace
Renesanční Simík Tento Simík chce ovládat co nejvíce dovedností. |
Učený Učení Simíci mohou psát užitečné příručky o jakékoliv dovednosti, kterou si dobře osvojili. |
1. Prozíravý student Přečíst 3 knihy |
2. Skorovšeuměl Dosáhnout dospělosti |
3. Široký rozhled Dosáhnout 5. úrovně ve 5 dovednostech |
4. Renesanční Simík Dosáhnout 5. úrovně ve 6 dovednostech |
Počítačový kouzelník Tento Simík chce vědět všechno o počítačích: z pracovního i herního hlediska. |
Odborník přes počítače Odborníci přes počítače dokáží využít počítače na maximum, a zpřístupní si tak nejrůznější způsoby jejich využití. |
1. Podle manuálu Procvičovat programování celkem 10 hodin |
2. Technicky schopný Udržet si soustředění při hraní videoher po dobu 2 hodin v kuse |
3. Počítačový geek Dosáhnout dospělosti |
4. Počítačový kouzelník Dosáhnout 5. úrovně v kariéře technického guru |
Mimoňský intelekt Tento Simík chce být sečtělý šikula. |
Šikovný Šikovní Simíci dokáží okamžitě opravovat a vylepšovat objekty. |
1. Prozíravý student Přečíst 3 knihy |
2. Erudovaný Vyhrát 5 šachových partií |
3. Raketový vědec Dosáhnout 3. úrovně v dovednosti raketová věda |
4. Mimoňský intelektuál Dosáhnout 10. úrovně v dovednosti logika |
Pán upírů Tento Simík se chce stát moudrým a mocným upírem! |
Skutečný mistr Jako skutečný pán upírů má Simík <Jméno> nezlomnou kontrolu nad všemi potomky. |
1. Základy Stát se upírem |
2. Odhalit temný původ Dosáhnout 4. úrovně dovednosti Upíří tradice |
3. Síla a moudrost Dosáhnout 7. úrovně dovednosti Upíří tradice |
4. Prastará bytost Přečíst si úplně upíří kompendium |
Archeologický učenec Tento Simík chce rozumět archeologii. |
Patron muzea Patroni muzeí mají rádi muzea! |
1. Technik s lopatkou Vykopejte 3 vykopávací hromádky nebo místa vykopávek |
2. Pomocný výzkumník Dosáhnout 4. úrovně dovednosti Archeologie |
3. Expert na vykopávky Dosáhnout 7. úrovně dovednosti Archeologie |
4. Archeologický učenec Dosáhnout 10. úrovně dovednosti Archeologie |
Čáry a magie Tento Simík touží po hlubokých znalostech kouzelnického umění. |
Metač kouzel Simík <Jméno> teď jako metač kouzel vytváří mnohem menší náboj při sesílání kouzel. |
1. První krůčky Staňte se kouzelníkem |
2. Seznámení s uměním Dostaňte se na 2. kouzelnickou úroveň - akolyta |
3. Ďábelský duelant Dostaňte se na 3. kouzelnickou úroveň - adept |
4. Kouzelník s hůlkou Dostaňte se na 5. kouzelnickou úroveň - virtuos |
Akademická Simík <Jméno> chce jít na vysokou a najít práci. Hlavně se ale chce učit nové věci! |
Vyšší vzdělání Váš Simík prokázal, že dokáže na univerzitě vyniknout. Docela dost se toho naučil, takže se teď bude při používání elektromagnetického výzkumného přístroje s archivem rychleji učit dovednosti a také získá více peněz při zveřejnění vědeckých prací a při přispívání znalostmi. |
1. Prvňák Dosáhnout 3. úrovně v dovednosti výzkum a debatování |
2. Vykulený student Dosáhnout 5. úrovně v dovednosti výzkum a debatování |
3. Zapálený akademik Mít semestrální GPA průměr B nebo lepší |
4. Starší učenec Získat titul |
Aspirace |
---|
Základní hra
|
Návštěva v lázních |
Život ve městě |
Psi a kočky |
Výprava na Batuu |
Vlkodlaci |
Střední škola |
Děti (Aspirace) |
Rodinný život |
Recepty jídel (Domácí vaření)
21. března 2024Nové Aspirace (Domácí vaření)
20. března 2024Nová lekce (Domácí vaření)
20. března 2024Zvířata (Koňský ranč)
15. února 2024Nové Oblíbenosti (Koňský ranč)
23. ledna 2024
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm