PC 1.30.103.1010 (25. května 2017) - Aktualizace hry | The Sims 4 CZ

25. května 2017 – PC 1.30.103.1010


DeadKarlos | 27. 5. 2017 | Návštěvnost 404

 

Zdravíme hráče Simíků.

 

Vítáme vás u nové verze základní hry určené pro Rodičovství! Jde v ní hlavně o klidné okamžiky strávené s rodinou. A úsilí věnované uklidnění situace. A když se to konečně podaří a už je klid, tak se prostě jen tak zamyslíte nad životem...

 

Ehm, pardon. To obvykle nastane až tak 20 až 30 let poté, co s rodičovstvím začnete (hodně to záleží na kvalitě rodičů i samotných dětí).

 

Chtěl jsem prostě říct, že je to poněkud hektické období. Jde o období šíleného chaosu plného hluku, kde ticho a klid mohou existovat jen asi 3 hodiny denně: zhruba mezi druhou a pátou hodinou ranní. A kde je stres na denním pořádku! S tím se už budete muset smířit. Pojďme si raději povědět, co je vlastně nového...

 

 

Co je nového?

 

Nabídka pro ukládání a načítání her prošla... modernizací.

  • Uložené pozice jsou nyní místo textu reprezentovány obrázky s náhledem na členy domácnosti.
    • Už tedy nebudete muset zdlouhavě přemýšlet o tom, ve které pozici máte uloženou rodinu Truhlónů-Šmudlónů. Jasně to poznáte podle obrázku!
    • Obrázky nicméně budou prázdné, dokud danou pozici po vydání patche alespoň jednou neotevřete a znovu neuložíte.
  • Prostřednictvím uživatelského rozhraní nyní můžete obnovit zálohované uložené pozice. Stačí v dialogovém okně Načíst hru kliknout na volbu Obnovit uloženou pozici.
  • Uživatelé teď mohou v nabídce načtení hry podržet kurzor nad ikonou souboru a zobrazit si tak informaci o tom, kde přesně na disku se daná uložená pozice nachází.
    • Kliknutím na tlačítko si také cestu k ní můžete uložit do schránky.
  • Uloženou pozici také můžete v tomto dialogovém okně přejmenovat.
  • Funkce automatického uložení jsme se zbavili, jelikož nefungovala správně.
    • Původně jsme ji zpracovali dost matoucím způsobem a nefungovala tak, jak uživatelé očekávali.
    • K uložení nyní dochází, když se hráč rozhodne opustit hlavní nabídku, správu světů nebo pokud hru ukončí. Nebo pokud hráč vybere po stisknutí klávesy ESCAPE volbu Uložit nebo Uložit jako.
  • I v dialogovém okně Uložit se nyní budou zobrazovat náhledy.
  • První volba v dialogovém okně Uložit jako slouží k vytvoření úplně nové pozice. Také zde ale můžete přepsat stávající uložené pozice.

 

 

Nová světla v režimu stavby.

V kategorii Osvětlení v objektech podle funkce teď najdete tři nová stropní světla.

  • Stropní světlo Kruhová konfekce
  • Stropní světlo Hranatá konfekce
  • Zvonkovité stropní světlo
    • A ano, věci opravdu mohou být zvonkovité, není to divné.

 

A teď se vrhneme na všechno, co jsme opravili...

 

 

Obecné

  • Děti teď mohou rozbít i domeček pro panenky, se kterým si zrovna někdo hraje...
    • Protože když jste pořádně naštvaní, je nejlepší se o to s někým podělit.
  • Simíci už nebudou toužit po nové svatbě, pokud právě ženatí nebo vdaní jsou.
    • Je to jednoduché. Když je partner spokojený, budete se mít dobře.
  • Aspirace Úspěšný rod (z kategorie Rodina) nově správně rozpozná, že dítě již dokončilo aspirační a dovednostní požadavky 3. a 4. fáze.
    • Poslat dítě „do práce“ stačí úplně jednou... ale snažit se o to podruhé? Pozor na to, aby si potom děti neřekli o výplatu.
  • Dětem se už nebude měnit barva kůže, když je někdo zvedne.
  • Lampu se dvěma závěsnými květináči Georgina už mohou hráči vypnout.
  • Když ztišíte telefon, bude opravdu potichu...
    • Hovory sice budete moct přijímat, jen je prostě neuslyšíte.
      • Tedy ten hovor jako takový pochopitelně uslyšíte, jen nebudete muset poslouchat zvonění, vyzvánění ani nevkusné hudební stylizace tvorby slavných hudebních skladatelů.
        • Vlastně vy ten hovor tak úplně neuslyšíte. Ale budete si moct jeho obsah přečíst.
          • Jde o takový jednosměrný způsob komunikace, kdy můžete odpovědět jen ano nebo ne.
            • Kdo vůbec takový divný telefon vymyslel?
  • A když už tu mluvíme o textu... Děti už by neměly od dospělých dostávat nevhodné textovky.
    • Odstranili jsme nejrůznější příčiny, které vedly k tomu, že děti mohly dostat nevhodnou textovku. Pokud na nějakou takovou ještě narazíte, dejte nám, prosím, vědět.
  • Vlastnost za odměnu Konexe již nebude Simíkům bránit v nákupu kariérních odměn, které byly díky ní zpřístupněny.
    • Také jsme prošli kariérní odměny a jejich konexe, aby odpovídaly konexím Simíků a nebyly zcela mimo mísu.
  • Kukaččina výstavní lebka teď stojí 175 simoleonů.
    • Mrož není na prodej.
  • Zlepšení výkonu: Batolata s dovedností pohyb na první úrovni už nebudou rozjímat o používání předmětů v patrech, kam se nemohou dostat.
    • Vysoce inteligentní batolata ale stále mohou přemítat o svém místě ve vesmíru.
    • Velmi moudrá batolata zase budou přemítat o tom, kam se během dne dokázala dostat.
    • Silná batolata se zase budou pohybovat a přemítat u toho.
    • Hodně charismatická batolata zase budou vyhledávat ostatní přemítající.
    • Dost obratná batolata možná budou přemítat o tom, jaké by bylo být profesionálním sportovcem.
  • Batolata se teď také mohou napít z dětského hrnečku, i když sedí na zemi.
    • Předtím pila jen jakousi divnou teleportační tekutinu, která popírala běžné fyzikální zákony.
  • Opraven problém s resetováním Simíků, který mohl nastat, když se nějaký Simík autonomně rozhodl vyprávět historku jinému Simíkovi.
  • Simíci teď mohou znovu plavat kolečka.
  • Simíci, kteří raději nosí oblečení pánského typu, se už v nástroji Vytvořit Simíka nebudou náhodně převlékat do jednodílných dámských plavek.
  • Opravili jsme problém, který mohl po načtení pozemku způsobit, že batolata od okolních dospělých Simíků podědila rozmar. Mohlo tak dojít k tomu, že batolata občas měla flirtovací náladovku.
  • Po vybrání nové barvy očí se už Simíkům nebudou měnit rysy obličeje.
    • Modré oči? No jistě, jen při tom trochu posuneme nosík. Ne? Tak hnědé oči? Výborná volba. Jen musíme malinko šoupnout s čelistí. Ne? Ale, ale... Není důvod zvyšovat hlas, to vy jste si vybrali hnědou barvu, ne my. Pokud jste si chtěli zachovat svou hezky tvarovanou čelist, měli jste si zvolit zelenou!
  • Životní fáze mladých dospělých a dospělých jsou nyní kvůli přidání batolat o čtyři dny delší.
  • Vyztužené průmyslové nosníky už nebudou vyčuhovat z podlahy, pokud je umístíte o podlaží níže.
    • Tedy pokud si najmete dobrého řemeslníka. Pokud vám někdo zakázku pokazí, můžete si tak akorát dát dobrou svačinu.
  • Když máte zapnuté cheaty, můžete teď upravit NPC v nástroji Vytvořit Simíka, když podržíte Shift a kliknete na ně. Pak už jen stačí vybrat „Upravit v nástroji Vytvořit Simíka“.
    • Moje město? Plné havajských košil a bačkůrek s králíčky!
  • Světla, kterými změníte barvu a intenzitu a pak je přepnete do režimu automatického osvětlení, už se nebudou vracet ke své výchozí barvě a intenzitě.
  • Pokud potřebujete, aby vám čerstvě sebrané štěpy rostliny fungovaly, už nebude třeba znovu načítat pozemek ani nikam cestovat.
  • Opravili jsme problém s tím, jak vypadal panel se statistikami.
    • On totiž vypadal až moc jako panel se statistikami.
      • Víte, to tlačítko v pravém horním rohu panelu Simologie. Co ukazuje statistiky. A další informace...
        • ... o Simíkovi a, no, však víte, o věcech, co udělal...
          • Je tam už od úplného začátku.
            • Dobře, tak mi prostě budete muset věřit: upravili jsme tam pár vizuálních drobností. Teď vypadá mnohem lépe.
  • Upravili jsme účesy našich předem vytvořených Simíků (jako jsou třeba Gothovi), aby se dramaticky neměnily při převlékání úborů v případech, když by kompletní změna účesu neměla smysl.
  • Rostlinní Simíci teď mohou spát ve stanech.
    • Tento problém jsme vyřešili pro všechny stany i spací pozice.
  • Sdílení na Twitteru přímo ze hry by opět mělo fungovat.

 

 

Herní balíček: Upíři

  • Upírům už nebudou mizet uši v základní simíkovské podobě, když přejdete do režimu života.
  • Opraven problém, který mohl Simíkům zabránit vejít do cizí domácnosti, pokud měli upíří schopnost Věčný přístup.
    • Takže to byl věčný přístup s jednou drobnou výjimkou. Nebo spíš hromadou výjimek. Pamatujete na ten uvítací večírek? Takže... věčný přístup ani náhodou.
  • Simíci proměnění v upíry už by neměli mít nefunkční ukazatel věku.
  • Batolata narozená upířím rodičům si nyní zachovají barvu očí, se kterou se narodila (nebo kterou jim hráč nastavil), i poté, co si je načtete do režimu Vytvořit Simíka.

 

 

Rozšíření: Život ve městě

  • Pokud se milostný guru z festivalu lásky přižení do domácnosti, už nebude nesmrtelný.
    • Připomíná mi to slavného filozofa Sokrata, který po noci nevázaného veselí prohlásil: „Já jsem ženatý? Cože to?“

 

 

Kolekce: Staré časy

  • Světlo z krbu Ohnivá fasáda už nebude prosvítat skrz jeho zadní část.
  • Majordomové už se nebudou objevovat na prodejních pozemcích v době, kdy by měli být doma. Stop workoholismu!

 

 

Problémy s prvky v nástroji Vytvořit Simíka

Ahoj všem! Když už tu máme akci, kde nám pomáháte vytvořit celou kolekci, v této sekci bychom vás rádi seznámili s tím, v čem problémy, které jsme opravili, spočívaly a kdo v našem týmu se jejich řešení věnoval. Uvidíte tak, jak při řešení problémů obvykle postupujeme.

 

Nejprve vždy napíšu, v čem problém spočíval a jak jsme ho vyřešili. Potom se zaměřím na to, kdo se jeho řešení věnoval.

 

Tyto dva problémy považujeme za problémy s označením.

  • Teď už můžete nosit náhrdelníky s yfTop_SP08ShirtButtonOpen.
  • Teď můžete na levém i pravém zápěstí nosit náramky i s úborem z 5. úrovně obchodní kariéry yfBody_EF01BusinessSuitMed!
    • Tyto problémy řeší produkční tým. V obou případech byly prvky nastavené tak, aby bránily umístění ostatních prvků.
    • Produkce označení těchto prvků upravila, aby umístění bráněno nebylo.

 

 

Tyto problémy obvykle označujeme jako problémy s překrývaním. Obvykle k nim dochází, když jeden prvek zasahuje do druhého (a někdy i do samotného modelu postavy).

  • Opraven problém s překrýváním GP01BootFoldover a nejrůznějších kalhot.
  • ymHair_GP04Slashed už nebude zasahovat do yuHat_GP04Toque.
  • ymShoes_AnkleSquareToe se už nebude nehezky překrývat s ymBody_EF04ShirtSkull.
    • Tyto problémy vyřešil výtvarný tým. Obvykle je pro řešení třeba upravit geometrii daného prvku (tedy něco přesunout) nebo změnit jeho váhu (která ovlivňuje, jak se chová při kontaktu s ostatními prvky).

 

 

Když opravíme problém se zvýrazněním, někdy se ukáže, že je tu i problém s překrýváním.

  • Opraven problém se zvýrazněním, který mohl vzniknout při podržení kurzoru nad yfHair_ShortShave a yfHair_BuzzCutNatural v nástroji Vytvořit Simíka.
    • Problém mohl spočívat klidně v samotném kódu, který se o zvýrazňování stará, ale v tomto případě trable způsobovala geometrie účesu.

 

 

Tohle je problém s vrstvením.

  • Siminky s mužskou stavbou těla by už neměly mít v nástroji Vytvořit Simíka dva pupíky.
    • Abychom to zkrátili: Simíci mají vrstvy (jako zlobři). A pokud jim přidáme špatnou vrstvu, nastanou podobné problémy. Tento problém vyžadoval programátorské řešení, které vyměnilo vrstvu použitou v Simíkovi v nástroji Vytvořit Simíka.

 

 

Tady máme problémy s geometrií vertexů.

  • Opraven problém, který mohl způsobit, že některá nastavení očí mohla nesprávně natáhnout geometrii některých účesů.
    • Tento problém vyřešili výtvarníci. Stačilo opravit jeden vert (tedy vrchol polygonu), který byl nesprávně nasdílen s částí obličeji a tím způsoboval nesprávné natažení vlasů.

 

 

Tady jde o problém s texturou.

  • Vyřešili jsme problém s viditelným švem na trupu Siminek.
    • Tento problém vyřešili výtvarníci. Bylo třeba upravit texturu základního simíkovského modelu. Textura je vlastně jakási tapeta, díky které Simík vypadá jako Simík, a ne jako drátěný model. A základní simíkovský model je prostě Simík takový, jak jsme ho stvořili - bez ničeho.

 

 

Doufáme, že jsme vám umožnili trochu nahlédnout do problémů, které řešíme, a seznámili vás s tím, kdo je řeší. Sice jsme se věnovali hlavně problémům s konkrétním obsahem, ale chtěli jsme s tím začít trochu zlehka...

 

Žádný učený totiž z nebe nespadl, neberte to špatně.

 

Moc se omlouvám a ještě jednou děkuji za vaši trpělivost a váš čas!

 

 

 

-SimGuruGnome

 

 

NovinkyNovinky
Herní balíček: Vlkodlaci IkonaThe Sims 4: Vlkodlaci

29. ledna 2023
Relikvie z Moonwoodu IkonaRelikvie z Moonwoodu (Sbírka)

26. ledna 2023
Vlkodlak IkonaBytost: Vlkodlak

25. ledna 2023
Moonwood Mill IkonaMoonwood Mill

26. září 2022
Herní balíček: Svatební příběhy IkonaSvatební příběhy

19. září 2022

 

Aktivity stránekAktivity stránek

Nové Lekce (Vlkodlaci)

12. října 2022

Nové Cheaty (Vlkodlaci)

7. října 2022

Nová Mínění (Vlkodlaci)

26. září 2022

Nová Aspirace (Vlkodlaci)

24. září 2022

 

Aktualizace hryAktualizace hry
Patch 131 - 14. června 2022

1.89.214.1030 (Windows)
1.89.214.1230 (Mac)
1.60 (Console)

Patch 130 - 27. května 2022

1.88.228.1020 (Windows)
1.88.228.1220 (Mac)
- (Console)

Patch 129 - 24. května 2022

1.80.69.1030 (Windows)
1.80.69.1230 (Mac)
1.59 (Console)

Všechny aktualizace hry


 

 

 

Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm